Behöver hjälp! Parkera hoj 23-26 aug (nästa vecka!)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjo! Jag ska på en mässa i Danmark den 24 till 26e och kör ner med skåpbilen då jag inte vill behöva köra 100 mil extra (ToR Stockholm).

Så tanken är att köra på Måndag, och då lasta av hojen och det viktigaste hos någon och sedan fortsätta över till Danmark och på så sätt slippa riskera fastna i tullningen och även få det stulet när skåpbilen bara står.

Jag lämnar på Måndag typ ca kl16-17 tiden och sedan hämtar jag igen på torsdag kväll, då jag behöver vara på Knutstorp ring på kvällen och packat upp allting för körning kl 09 dagen efter.

Ett ytterligare alternativ vore att dumpa hojen och få låna en annan bil o köra till danmark med.

Iaf, vilket som vore väldigt uppskattat!

Du kan ställa den hos mig! om den vill stå brevid en grön vill säga!

Jag tror allt mellan Knutstorp o Malmö som följer E4an duger! Bara viktigt sedan att det står säkert och jag snabbt och enkelt kan både lämna och plocka upp. :)

Sållar lite bland valen nu! Beware, kanske kontaktar någon av er snart.

Jag tror allt mellan Knutstorp o Malmö som följer E4an duger!

Blir svårt, E4an går inte söder om Helsingborg :tungan

Har ett larmat garage med gott om plats. Men dock är det några mil mellan Knutstorp och Genarp men om du inte hittar något närmare så... (tror dock Combat Girl bor närmre)

Blir svårt, E4an går inte söder om Helsingborg :tungan

Har ett larmat garage med gott om plats. Men dock är det några mil mellan Knutstorp och Genarp men om du inte hittar något närmare så... (tror dock Combat Girl bor närmre)
Jasså, äre E18 som sladdar på där eller E20? Hmm. Nåja, mot Öresundsbron från E4-hållet då... ? :)

Jasså, äre E18 som sladdar på där eller E20? Hmm. Nåja, mot Öresundsbron från E4-hållet då... ? :)

:mattias Från Helsingborg går E6 ner mot Malmö. Dock gemensamt med E20 även om denna ej är skyltad. Det är sedan E20 som går över till Köpenhamn medan E6 går ner till Trelleborg och via färja till kontinenten. (E18 går för övrigt Stockholm<->Oslo)

Det finns nog gott om folk som bor relativt nära E6an, t.ex. Malmö, Lund, Helsingborg och Landskrona (men skippa den sista om du vill att hojen ska vara kvar när du kommer tillbaka :gnissla), ska man till mig så får man köra av i Lund och sedan över 2 mil österut så det borde gå att hitta någon som ligger närmre, men annars får du gärna stå där.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...