behöver hjälp med val av 125:a

Klart det finns fräsha 4-taktare men personligen så föredrar jag hojar med lite drag i
får man fråga vilka hojar som DU har kört, som du personligen tycker det är lite drag i?

får man fråga vilka hojar som DU har kört, som du personligen tycker det är lite drag i?

Aprilia RS urpluggad är väll den 2 taktare som jag har kört med mest drag i, I 4-taktar väg har det däremot varit ganska torrt med provkörningar men körde en kort runda på en ybr å den vart jag inte speciellt imponerad av, jag är däremot en hängiven entusiast av att se hojar tävla mot varandra å vad jag har sett på den fronten så har det övertygat mig starkt om att det är en 2-takts 125a jag vill ha pga av mer hästkrafter och bättre axx mvh TheMFFreak

Öööhh, du kör moppe...:7peta

Japp men det har inte hindrat mig från att köra 125er :Rockbanan

Last edited:
Jag skulle köpt en cagiva mito om jag vore du. De är snyggast och går grymt bra. Finns ett par på blocket för runt 10-12000. )1-92 modellen är snyggast, tycker jag. De har väl 32 hästar original.
Tänk på att de är väldigt svåra att få tag i reservdelar till bara.

Annars är den halvnyare modellen av TZR125 riktigt snygg: http://www.blocket.se/vi/16473383.htm?ca=18_s
Och denna rg:n har också snyggt stuk: http://www.blocket.se/vi/15647343.htm?ca=18_s

Andra annonsen: Handbok följer med (tyvärr på franska). Heh.

On topic: Köp en aprilia rs 125. Jag har en 00a, den ger 28.7 hk på bakhjulet. Det är ett grymt chassie i dom med, Itailenare, duvet.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden