Behöver hjälp med att tyda Telenors reklam

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Hoj
Triumph Tiger SE
Last edited:
Fast det vore ju som att byta operatör...

Ja och har man telenor är det precis det man borde göra. Maken till dyra tjänster..

Gick precis in och kikade. Deras billigaste abonnemang är för 199 kr. Själv betalar jag 99 kr hos halebop istället.

Ja som 40+ känner jag mig fruktansvärt..kränkt.:D
Min tonårsdotter älskar att åka hoj med mig.:tummenupp

Reklamnisse med noll koll kokosboll.

Är det inte mer klassiskt runt 40 att köpa sig en jäkligt dyr Bmw eller Audi? Och sen vid 50 så köps det en Harly eller liknande kopia. Medans folk med längre mc-intresse kanske byter upp sig till en goldwing eller nån BMW "äventyrshoj" och kört långt många mil om än de flesta av sporthojare.

Jag misstänker att reklamen är gjort för att INTE trampa för många män runt 40 på tårna :p.

Det är väl en 954á han kör runt på? Jaja då vet man vad dagens ungdom anser om en "Pinsam och gubbig".
Men är inte så sugen på att spela golf,köra en bmw och ha rosa piké med rutiga korta shorts.

Det enda Telenor med sin reklam lyckas skapa hos mig är en känsla att aldrig nånsin ha något med dem att göra.Troligen var deras avsikt det rakt motsatta (mission failed).
Telenor toppas egentligen bara av Comhem vars skitreklam framkallar djupa kräkreflexer.

Det enda Telenor med sin reklam lyckas skapa hos mig är en känsla att aldrig nånsin ha något med dem att göra.Troligen var deras avsikt det rakt motsatta (mission failed).
Telenor toppas egentligen bara av Comhem vars skitreklam framkallar djupa kräkreflexer.

Speciellt om man jämför med den gamla Comviq reklamen. Älskar den fasen :P

http://www.youtube.com/watch?v=bjnGc8hTolg

Ännu en som anammat seriemodellen för sin reklam. Vad skall sören hitta på för knasigheter idag tro? Att göra en serie av reklamen har väl varit poppis sedan icas variant lyckades. Telebolaget å sin sida, borde kanske omvärdera sitt val av guldäggsletare.

När jag blir Diktator så slipper ni sån här skit, det lovar jag.

Ännu en som anammat seriemodellen för sin reklam. Vad skall sören hitta på för knasigheter idag tro? Att göra en serie av reklamen har väl varit poppis sedan icas variant lyckades. Telebolaget å sin sida, borde kanske omvärdera sitt val av guldäggsletare.

När jag blir Diktator så slipper ni sån här skit, det lovar jag.

Telenor har oxå lyckats. :4skrika
Frank o Francis borde ersätta kungafamiljen o Frank borde få en drottning.
Är inte du redan diktator? :glömdet :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...