Behöver hjälp med att Photo Shopa

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Jag tänkte byta färg på fälga på min Hornet nu under vintern, men vet inte vilken till vilken färg. Skulle behöva hjälp PS så man kan få en aning om hur det skulle se ut i olika färger. Nån som vill hjälpa mig?

Kankse nån som sitter och trycker på massa bilder av "Getingar" av olika utseende...

Tacksam för hjälp.
 
BridgeMill skrev:
2497881 Jag tänkte byta färg på fälga på min Hornet nu under vintern, men vet inte vilken till vilken färg. Skulle behöva hjälp PS så man kan få en aning om hur det skulle se ut i olika färger. Nån som vill hjälpa mig?

Kankse nån som sitter och trycker på massa bilder av "Getingar" av olika utseende...

Tacksam för hjälp.


släng upp en bild på din så kan vi leka lite =), men den ska vara högupplöst. gärna i profil :yoparty
 
Jag hade inga bra bilder, ska fixa det så fort det blir ljust (i morgon), jag PM:ar
 
Antar med utgångspunkt från din avatar att du har en svart geting.

Här är ett rött. ett grönt och ett gult förslag.
 

Bifogat

  • Red.jpg
    Red.jpg
    94.8 KB · Visningar: 47
  • Yellow.jpg
    Yellow.jpg
    96 KB · Visningar: 56
  • Green.jpg
    Green.jpg
    95.1 KB · Visningar: 66
Funkar inte den här bilden:

2005%5C10%5C23%5Cbikepics-452883-full.jpg
 
Varför inte polera fälgbanorna, snyggt på en svart hoj
 
Kan inte nån shopguru shoppa dit vita fälgar, det tror jag skulle vara riktigt snygg. Fulshoppade precis dit vita fälgar men jag är så jäkla dålig på det hela så jag vågar inte slänga upp bilden... Glömde spara den dessutom... :näsblod
 
AndreasNo skrev:
2498710 vitt va klart bäst hittills.. enligtmig

Amen det är ju helt kalas. Vitt va skit snyggt!!! Vad sägs om något åt det ljusgråa hålet??

StephanD skrev:
2498254 Varför inte polera fälgbanorna, snyggt på en svart hoj

Tänkte oxå på det, men det kostar ju en krona, eller?

Banditmannen skrev:
2498015 Antar med utgångspunkt från din avatar att du har en svart geting.

Här är ett rött. ett grönt och ett gult förslag.

Gult va jävligt porrigt!!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top