Behöver hjälp med att hitta en film!

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Jag såg för en massa år sen en film på tv, kom in lite mitt i handlingen och har ingen aning om vad den heter men vill gärna se den igen.
Det var tydligen en kille som hade dött och återvänt i en kvinnas kropp (eller nåt i den stilen). Tjejen var en rödhårig snygging med halvlångt hår. Jag tror att killen tidigare hade varit nån typ av tjejtjusare av den värre typen. Han hade stora problem med att klara av tjejgrejer som högklackade skor o.s.v
Inte mycket att gå på, men förhoppningsvis finns det någon som vet vilken film jag menar.
Tack på förhand

Jag slänger en gissning på "Switch" (Som man bäddar får man ligga (!)) från 1991 med Ellen Barkin. Hon är visserligen mer blond än rödhårig men det verkar stämma i övrigt. Finns en halvdan trailer på IMDB.

"A sexist, chauvinist pig gets his just desserts when his angry ex-girlfriends murder him and he is reincarnated as a woman."

TACK massor för hjälpen, Switch verkar vara rätt film:yoparty
Tur att det finns sån expertis här på SH

Spanks á lot

Jag lånar tråden...

När jag var liten såg jag en film eller kortfilm där en kvinna började dra i nåt avloppshår och fick upp en hårig man som hon snyggade till..

nån som vet?

Ja, den filmen är så himla rolig! Ska se den igen, tack för tipset, även om det inte var menat som ett filmtips!! :tummenupp

Btw "Tootsie" fr 1982 somm jag såg bara för några veckor sen är också riktigt rolig och bra, lite samma grej med cross-sex-gender-tema, skrattade hela filmen igenom! Dustin Hoffman är helt otrolig i den karaktären! :banana :D

[YOUTUBE-ID]FlXE1Yq0AnQ[/YOUTUBE-ID]

Spela fram till typ 09.00 och kolla på sista minuten.. :D
Hög igenkänningsfaktor för oss brudar.. :glömdet:D:D
[YOUTUBE-ID]DUeRzqCgc8M[/YOUTUBE-ID]

ah, tack för det!

lite mer annorlunda än vad jag kom ihåg..:näsblod

okej, jag har en fråga till...

kollade på nån film/ungdomsserie när jag var liten som handlade om en skolklass som var på läger i nåt gammalt hus ute i skogen.. Den slutade med att klassen lämnade huset men bussen åkte in i dimmorna och försvann... nån som vet??

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park