Behöver hjälp från tjejer ! Ge mig tips!

• Thread starter Thread starter Zee
  • Start date Start date
vill inte att folk ska se ut så här sen :eek: :3freak hihi

gamle svarten skrev:
kan säkert bräcka killarna på alla porrsaiter om jag vill men det har jag inte nån lust med :tungan

lite lust har du väl?

HanneZ skrev:
En kompis flickvän o sambo satt/sitter på ett forum för gravida. Ni tycker de kan bli bråkigt här, då ska ni se hur de trevligt det är när 3000 höggravida kvinnor tjaffsar hihi

Kvinnor måste vara felkonstruerade, dom tål ju för tusan inte ens sina egna hormoner...
Blir dom sen gravida kan dom ägna timmar åt att gråta över att en strumpa försvann i tvättmaskinen, och senare gråta ytterligare en timme över att dom hittade den saknade strumpan under sängen...
Sen blir dom arga (lämpligast på närmaste man) för att den ena strumpan är tvättad medans den andra är smutsig...

Åsså käkar dom allt möjligt (och mycket omöjligt) i ett par månader, gärna sånt som inte går att få tag på, svenskodlade jordgubbar i december, eller mjukglass halv tre på natten....
Allt är upp till deras livspartner att skaffa fram... NU! (prova att säga "jag fixar det i morgon" åt en gravid som vill ha tomater mitt i natten, PÅ EGEN RISK)

..... å ändå så älskar vi dom som allra mest när dom föder våra avkommor....

Zee skrev:
Jag skulle behöva lite tips av tjejer om tjejforum till min tjej (rörigt va?).

Asso, jag vill att hon också ska få känna på detta med att delta aktivt i ett forum och hur roligt det kan vara, men sporthoj.com är inte riktigt hennes grej då hon inte är intresserad av hojar överhuvudtaget.

Så är det någon som vet normala schyssta roliga trevliga svenska forum som ni kan rekommendera?

Tack på förhand, förrsten.. :)

Mne i tjejtråden diskuterar vi mäst sex, killar och ragg.... iallfall vad jag märkt....Öhm..... :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!