Bytte drivpaket på thundercaten häromdagen och använde då det nyinköpte verktyget för att nita ihop kedjan. Tyvärr saknades det lilla "verktyget" (hört att den kallas tolken?) med vilket man mäter "storleken" på nithuvudet så att man ser att det blivit tillräckligt utklämt liksom. Undrar nu om det är nåt som har ett sådant hemma och som skulle vilja vara så snäll och mäta med skjutmått eller liknande vilket mått det är, så jag kan kika på min kedja och se om det är ok. Kommer nämligen inte åt något sådant förrän i nästa vecka och hade kanske hoppats på att köra en liten sväng imorgon då det lovats bra väder.