Behöver hjälp av damerna/tjejerna här på forumet

Hon sover för tillfället i lite vad som varierande mellan linne o tshirt.

Vill inte gärna fråga då det är tänkt som en överraskning :-) sen hur f-n funkar det här med storlekar? Har kollat hennes toppar o tröjor i smyg och det varierar mellan S o M, skulle nog säga 50/50 nästintill.

Känns vanskligt att komma med fel storlek på nått vis :-S

Vill köpa henne nått som är bekvämt hellre än raffigt dock med hopp om att hon ofta ska annvända det :-) sexig är hon i vad hon än har på sig :-)

Så... Helst inte nått med
-Spets
-Siden
-Mycket urringat

Gärna med
-I bomull
-Kortare modell

Kolla vad hon har i typ linnen, närmast rätt storlek blir det då.
Kan oxå säga att hm, lindex, kappahl har nattlinnen som du kan känna och se hur vissa ser ut :)

Låter som du ska välja S om det är en modell som ska sitta åt över bysten, är det en mer mysmodell (t-shirtaktig modell) så välj M. Håller med alla andra tjejer här. Bomull hellre än syntet, inte för löst i urringningen, själv gillar jag när det är lite tajtare över tuttarna så de hålls på plats men jag vill inte ha några byglar i, korta är att föredra. Själv bläddrade jag igenom VS och föll för den här...http://www.victoriassecret.com/slee...rim-nightie?ProductID=66211&CatalogueType=OLS dock fanns ingen bild på ryggen så det kan vara ett obekvämt spänne eller nått. Annars såg det skönt ut, snyggt var det också.

Köpt mina nattlinnen på Twilfit och det brukar finnas just det där, korta, bra material och utan bågar.

Själv sover jag antingen naken eller i en oversized fleecetröja för jag är så frusen av mig :D

Har tittat på flera e-shoppar men tycker det mesta man hittar där är siden eller siden-kopior så tar gärna tips på bra vettiga material blandningar :-)

Väldigt tacksam för all hjälp från er :-) och tror det blir så jag får leta mig in i någon butik och be om lite råd o hjälp där med :-) då kan jag ju dessutom klämma o känna på materialet

Har tittat på flera e-shoppar men tycker det mesta man hittar där är siden eller siden-kopior så tar gärna tips på bra vettiga material blandningar :-)

Siden är ju iofs ett fantastiskt skönt material att sova i! Värmer när det är kallt, svalkar när det är varmt. Dessutom tunt och lätt. Sidenimitation är kanske mindre bra däremot, men är det riktig siden så skulle jag inte tveka.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti