Behöver hjälp av damerna/tjejerna här på forumet

HusaOzze

ett st tvärhand hög
Gick med
16 Sep 2008
Hoj
husa 550 going motard
Hejsan hoppsan

Har ett litet delikat bekymmer som jag skulle behöva hjälp med. Har sedan nästan 1,5 år sedan träffat den underbaraste tjejen i världen och tänkte nu köpa typ ett nattlinne/sovplagg åt henne och jo så klart för mig med. Men skulle behöva hjälp o tips på något bekvämt och skönt samt vart det kan köpas.

Hon sover oftast i tröjja / linne idag så tror jag är inne på rätt spår. Vad är skönt att sova i enligt er?

Är det något mer jag ska ta i beaktande när jag väljer/köper åt henne?

Pris är relativt orelevant så länge vi inte diskuterar flera tusenlappar

..glöm inte att TS gärna ser att ni bidrar med en bild på er själva i nattlinnet för att han skall kunna avgöra om det kommer passa på TS lilla fröken därhemma..

Haha, nejdå TS behöver inga bilder bara sund och vänlig input räcker gott o väl :-)

Bättre du köper ett snyggt täcke åt henne, efter några år brukar dom ligga insnurrade som en kåldolme i det så man inte ska komma åt att klämma på dom.:)

Om en tjej envisas med att sova i ett klädesplagg så får det endast vara en för stor t-shirt. Varför sova i kläder, det är ju både obekvämt och i vägen :va

Klart som f-n att det är mysigare att det är trevligare att sova nakna tillsammans men nu är det ju så att hon gärna sover i kläder och då köper jag gärna nått snyggt bekvämt åt henne.

Å dessutom ska det göras nått annat än sova så klarar jag av att få av henne plagget :-)

Tingeling: tack för din input. Har du mera tips så tar jag gärna emot dem också

Mina tröjor får hon ta o sova i när hon vill. Men vill ju köpa nått fint till jäntan min :-)

Kolla på Twilfit. Finns två butiker i Västerås. De säljer både underkläder och nattlinnen. Överhuvudtaget så har butiker som säljer underkläder också oftast snygga nattlinnen till försäljning. Där kan du få hjälp med val men glöm inte checka av ungerfärlig storlek innan. Kolla vad hon har för tröjstorlek. Det brukar unerlätta expediten att hitta rätt storlek.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph