Behöver HJÄLP!!!!! Aprilia RS

jag har inte börjat mig på att strypa av min rs än.. men jag har tänkt det och det verkar som att ajg inte har någon variebel avgasport utan en fast brickA, borde d inte bli bra att ta bort den då menar ni?? det är en tysk imp. -98...

CaveMan skrev:
jag har inte börjat mig på att strypa av min rs än.. men jag har tänkt det och det verkar som att ajg inte har någon variebel avgasport utan en fast brickA

Välkommen till klubben :). Jag sitter i samma stol men har inte en importerad rs utan den är köpt här i Finland..

Borde man inte få välja ifall man vill ha den ströpen eller oströpen när man köper den?

Lite smidigare att köpa en oströpen för samma pris där man får med avgasporten osv, så får man väl strypa den för ett par tusen om man ska köra med den på gatan.

TheDiversion skrev:
Borde man inte få välja ifall man vill ha den ströpen eller oströpen när man köper den?

Lite smidigare att köpa en oströpen för samma pris där man får med avgasporten osv, så får man väl strypa den för ett par tusen om man ska köra med den på gatan.

du menar ostrypt va?? :va

har inte förståt ditt problem. kanske har lite bilder på denna plåt bit.

för att övergå till munstyckena så är det minst 132 du ska ha om du ska köra din 125a med fulla efekten (stavning) för annars kommer det gå åt helvete.

ha det så länge//sven

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck