Behöver EXTRAJOBB

Lokala fiket/restaurangen borde funka.
Eller skriv upp dig som förskole-vikarie på din kommun, så jobbar jag just nu! man kan välja vilka dagar man kan vara tillgänglig m.m.

ps. du måste ha det jobbigt ekonomiskt om man måste ha extra jobb för att klara sig :/

morecore skrev:
Eller skriv upp dig som förskole-vikarie på din kommun, så jobbar jag just nu! man kan välja vilka dagar man kan vara tillgänglig m.m.

ps. du måste ha det jobbigt ekonomiskt om man måste ha extra jobb för att klara sig :/

behovet av dyra leksaker e jobbigt... :hihi

Alicia skrev:
Som vårdbiträde behöver du oftast ingen utbildning, man får det under tiden man arbetar. Enkelt arbete oftast förutom att man får stå ut med en hel del.

:) det är det där med att man får stå ut med en hel del. Men det kan jag ta :)

morecore skrev:

Ja det kan kanske vara någe, jag har ju jobbat på dagis så lite äldre barn kan vara kul :)

japp det är inte lätt men så är det när man är dum å ställer upp på nån man trode var en vän...men men nu vill jag ha ihopp pengar så jag kan slippa den biten i allafall.

Kakan skrev:
:) det är det där med att man får stå ut med en hel del. Men det kan jag ta :)

Det är ju bara söka, jag söker jobb i stockholmsregionen just nu, dock just nu bara jobb jag vill ha. Sen när jag börjar bli desperat så söker jag vårdjobben, vill ta en paus därifrån. Jobbat i fem år som vårdbiträde.

snabbåka skrev:
Ha ha jobba åt Maxab :rolleyes: helst inte och helst inte vita slantar.

Å vad är det för fel på dom å vita slantar då?
Nå bättre ide så berätta :)

Kakan skrev:
Å vad är det för fel på dom å vita slantar då?
Nå bättre ide så berätta :)

Angående vita slantar så är det helt ok om man har ett schysst dagsarbete
vilket detta inte är, jobbar man i dörr/garderob så skall det vara (enligt mig)
"rostfriapengar" och gärna en viss procent av garderobsintäkterna om man är i garderoben.

Angående någon bättre ide så kan du knalla ner till mälarhöjden och komma och städa hos mig :rolleyes:

Last edited:
snabbåka skrev:
Angående vita slantar så är det helt ok om man har ett schysst dagsarbete
vilket detta inte är, jobbar man i dörr/garderob så skall det vara (enligt mig)
"rostfriapengar" och gärna en viss procent av garderobsintäkterna om man är i garderoben.

Angående någon bättre ide så kan du knalla ner till mälarhöjden och komma och städa hos mig :rolleyes:

jo till viss del håller jag med, vorre bra med lite svart jobb...men där har jag för dåliga kontakter för att hitta något...
:tungan :näsblod Jag hatar å städa så det vill jag inte, men nog är det gångastånd allt eftersom jag bor hållplatsen innan :tuttar :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg