Behöver EXTRAJOBB

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Har nån här nått tips om var man kan söka ett extra jobb?
Jag är utbildad inom Handels & Kontor, har jobbat inom det och inom en del andra yrkeskatogorier. :)
Har ett heltids jobb men pga av olika omständigheter så måste jag hitta ett extra jobb.

Svara här eller PM:a mej.

Snälla hjälp mej med tips. :Bugar

Mvh Kakan

Det finns inte så många säkra extrajobb idag vid sidan av telefonförsäljning eller skitgöra som reklamutdelning. Skulle väl vara krokimodell då ;)

Kakan skrev:
Har nån här nått tips om var man kan söka ett extra jobb?
Jag är utbildad inom Handels & Kontor, har jobbat inom det och inom en del andra yrkeskatogorier. :)
Har ett heltids jobb men pga av olika omständigheter så måste jag hitta ett extra jobb.

Svara här eller PM:a mej.

Snälla hjälp mej med tips. :Bugar

Mvh Kakan

mitt tips är att leta lite företag på nätet och ringa och bara söka, vi hade en tjej som ringde hit förra veckan och presenterade sig och skickade cv, nu i veckan ska hon hit på intervju...så ligg på lite själv och sök och ring!

MiZou skrev:
mitt tips är att leta lite företag på nätet och ringa och bara söka, vi hade en tjej som ringde hit förra veckan och presenterade sig och skickade cv, nu i veckan ska hon hit på intervju...så ligg på lite själv och sök och ring!

Jo det gör jag men jag har fått ide torka, det var lite därför jag kollar runt lite...ska väll se om nå annat än ica finns i närheten och söka på dom ställena också :)

Kakan skrev:
...
Jag är utbildad inom Handels & Kontor...

Klipp-o-klistra menar du? :hihi

Telefonförsäljare, städare, McDonalds, väktare(inte biff utan för krogen utan sånna där som springer runt o kollar så allt är lugnt på nåt typ företag).

HanneZ skrev:
Klipp-o-klistra menar du? :hihi

Telefonförsäljare, städare, McDonalds, väktare(inte biff utan för krogen utan sånna där som springer runt o kollar så allt är lugnt på nåt typ företag).

:tungan jag gillar klipp å klistra jag :) kul å pyssla i allafall med barn ;)

:7peta väktare är jag redan, men behöver nå mer att pyssla med, Mcdonalds har jag också gjort:rolleyes: så nya utmaningar tack... :)

Undertext översättare för serier och filmer. Säg till om du det hittar det bolaget som vill ha folk, polaren jobbar extra som detta men han vägrar berätta för vilket företag han jobbar..

Empa skrev:
Undertext översättare för serier och filmer. Säg till om du det hittar det bolaget som vill ha folk, polaren jobbar extra som detta men han vägrar berätta för vilket företag han jobbar..

där sa du något, har ju en släckting som jobbar som det :) får fråga henne :)

Kakan skrev:
där sa du något, har ju en släckting som jobbar som det :) får fråga henne :)

Jobbar släktingen för översättarbolag i sverige eller?

Kompisen jobbar för något i USA och översätter från Engelska till Svenska, ska tydligen vara väldigt enkelt och får hyffsat betalt för det.

PM:a gärna företags namnet ;)

Empa skrev:
Jobbar släktingen för översättarbolag i sverige eller?

Kompisen jobbar för något i USA och översätter från Engelska till Svenska, ska tydligen vara väldigt enkelt och får hyffsat betalt för det.

PM:a gärna företags namnet ;)

Ska kolla upp lite var hon jobbar och åt vem (om hon avslöjar) får jag reda på nå så PM:ar jag dej :)

Kakan skrev:
Ska kolla upp lite var hon jobbar och åt vem (om hon avslöjar) får jag reda på nå så PM:ar jag dej :)

Vilka tider kan du jobba?
Dela ut morgontidningar, köra ut bröd från bagerier till butiker om du kan jobba morgnar, telefonförsäljning om du kan jobba kväll (så kallad call-girl)

GuW skrev:
Vilka tider kan du jobba?
Dela ut morgontidningar, köra ut bröd från bagerier till butiker om du kan jobba morgnar, telefonförsäljning om du kan jobba kväll (så kallad call-girl)

jobbar ju nätter nu som det är så jag kan nog jobba vilken tid som....
:tungan vill inte vara nån call-girl :rolleyes:

Kakan skrev:
jobbar ju nätter nu som det är så jag kan nog jobba vilken tid som....
:tungan vill inte vara nån call-girl :rolleyes:

Då kan jag verkligen rekomendera att snacka med ett lokalt bageri om att packa/köra ut bröd, dels luktar det gott, dels så får du ditt dagliga bröd om man så säger....

Som vårdbiträde behöver du oftast ingen utbildning, man får det under tiden man arbetar. Enkelt arbete oftast förutom att man får stå ut med en hel del.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg