Hände rätt lite på hojen.
Stog upp och cruisade i stan, såg att ljuset var på väg att bli rött, så jag gaaasade på. Trodde jag hade 3a i. Men hade 2an....
Vart totalt oberedd på att hojen skulle lyfta, så jag åkte bakåt och då blev det ju lite extra gas av bara det och resten kan man ju gissa själv...
Fast, igentligen krashade jag inte.
Jag släpte aldrig styret! Så då räknas det inte
Baklyktan blev totalmos, bakskärmen repades en del, men jag slipade till den med våtslip - snabbis jobb, så om jag ger det ltie mer tid kommer det bli bättre.

Vänster fotpinne fick ta mer stryk än den tyckte om. Har bankat till den så att den fungerar, men "fotpinne fästet" blev helt snett så jag har beställt ett nytt (ca 400-450kr). Fot pinnen är lite ving och sne, men jag ska banka till den så fot jag får ett fäste som fungerar igen.

Mina sprillans nya barkbusters gjorde sitt jobb och är numera inkörd...
Inget mer tog i. troligen för att jag höll kvar i hojen så att tank och nummerskylltar inte släpade i.
Lite repade boots (ger karaktär...) och ytterligare skrapmärken på skinstället - passar bra med de örviga...
Nummerplåten ser dock "bättre begagnad" ut, men en ny sådan får man ju för 60kr så den får hålla tills den trillar av...

(hållit för 2 vurpor nu!)
Blinkers höll, lite skrapade på undersidan, men det syns inte.
Stödet blev några gram lättare oxå, nu när jag tänker på det...