Behöver du originaldelar?

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Vi är ett par som ska gå ihopa beställa lite originaldelar till hojjen från USA. Priserna ligger långt under butikspris i sverige. Skicka PM vid intresse så kollar jag upp priserna på dina delar och så delar vi på frakten.
De har prylar till ALLA märken och ALLA årsmodeller.

Beställning blir väl i mitten/sluten på januari.

/Mr K

OM du tänker på Bikebandits finns det "bara" 2 problem tycker jag. Men det kanske är en annan leverantör av OEM delar.

1. Dom skriver inte ner värdet
2. Dom skickar endast UPS Express

När behöver du senast ha pm isf? Vet att det var en del jag tänkt beställa men kommer inte ihåg vad det var. :näsblod

När behöver du senast ha pm isf? Vet att det var en del jag tänkt beställa men kommer inte ihåg vad det var. :näsblod
början/mitten på jan.
OM du tänker på Bikebandits finns det "bara" 2 problem tycker jag. Men det kanske är en annan leverantör av OEM delar.

1. Dom skriver inte ner värdet
2. Dom skickar endast UPS Express
Det är inte Bikebandits.

Samma gäller Babbit´s online. Men kan du ordna är det super:) Oavsett om du får betala både moms och Tull så är det billigare.

Varför berättar du inte var det är då så man kan kolla utan att du behöver kolla åt en.
El det e topp mega jätte hemligt?

Ja jag skiter totalt i var Herr Köper delarna, om han så åker o handlar på lillemans med fete rabbatt eller hur fan han än gör. tycker jag bara priset är klockrent jämfört med vad närmaste återförsäljare tar så kör jag på d... PM skickas så fort jag gått igenom hela hojen, tack K för att du ställer upp o fixar o donar.

Ja jag skiter totalt i var Herr Köper delarna, om han så åker o handlar på lillemans med fete rabbatt eller hur fan han än gör. tycker jag bara priset är klockrent jämfört med vad närmaste återförsäljare tar så kör jag på d... PM skickas så fort jag gått igenom hela hojen, tack K för att du ställer upp o fixar o donar.

Var de riktat mot mej eller?

För att det då går emot forumets regler. Gör som alla andra som är intresserade. Skicka PM:tummenupp

okej, o var inte jag som behövde delar till min. Såvida den inte vält sen sist ja såg den.
Och orkar knappast vara mellanhand mellan er så han inte är medlem här.

Last edited:
Var de riktat mot mej eller?

okej, o var inte jag som behövde delar till min. Såvida den inte vält sen sist ja såg den.
Och orkar knappast vara mellanhand mellan er så han inte är medlem här.

Nej,faktiskt inte... :tummenupp Kanske lite....:D

När beräkans delarna komma och när sker betalningen tidsmässigt?! Är student så man måste planera sånt med csn utbetalningar....

Har alla PM som vill ha delar??? Börjar det inte dra ihop sig K?? Eller e det jag som är hied? =) Kollat upp priser?:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park