Behöver borrhjälp!

nä men lägger du in charmtroll mode? känns som du försöker locka ner mig ända ner till dig så jag fixar detta.

hahahah ja e väl alltid charmig!? :P men vi kan ju faktiskt spara d till sommaren, me besök i malmö/08. då hojarna e igång och det är sommare o sol.....d e najs! :tummenupp

Jag har två badrumshål som jag vill bli av med , du kan få dem gratis. dem är ca 5mm i diameter och sitter ca 60cm från golvet.
Men du får själv montera ner dem

Killar för helvete!!! Hur svårt kan det vara att hjälpa med att borra?... Money jag har verktyg -också om din vägg är armerad betong, då kan jag låna på jobbet (kom ihåg att det kan vara skillnader i inner- och ytterväggskonstruktion), men om du vill ha din glashylla vågrät, är det kanske bättre om du hitter en person med riktiga handverkare"skills" till att borra (för en säkerthets skuld:) ), men skriv om det bara finns lata killar härinne:rolleyes: , så fixer vi det...

Killar för helvete!!! Hur svårt kan det vara att hjälpa med att borra?... Money jag har verktyg -också om din vägg är armerad betong, då kan jag låna på jobbet (kom ihåg att det kan vara skillnader i inner- och ytterväggskonstruktion), men om du vill ha din glashylla vågrät, är det kanske bättre om du hitter en person med riktiga handverkare"skills" till att borra (för en säkerthets skuld:) ), men skriv om det bara finns lata killar härinne:rolleyes: , så fixer vi det...

tack så mycket! om det inte dyker upp nån i malmö regionen så pmar jag dig. :) tack!

Jag kan kanske borra, men tidigast på söndag, har du plugg och skruv?

Jag kan kanske borra, men tidigast på söndag, har du plugg och skruv?

Lägg av de va väggar som hon ville ha borrat inget annat:arsele

Hade de varit en riktig borrning hade jag skrivet upp mej först:D

Jag har även verktyg o borrkunskaper men tyvärr dåligt me tid så många som vill ha borrat just nu :D :D

Last edited:
Om hon ville ha borrat ett hål i väggen så vet hon vem hon skulle ringa....
Nu lägger hon upp en tråd för o få uppmärksamhet .. typiskt tjejer...

:fakta

Lite flamebite för killarna. Mend et verkar aktivera folk under dessa dystra regniga dagear ialla fall.

Hon har nummer till flera som kan borra. Bara att ringa. :tummenupp

Om hon ville ha borrat ett hål i väggen så vet hon vem hon skulle ringa....
Nu lägger hon upp en tråd för o få uppmärksamhet .. typiskt tjejer...

fisken har lovat i flera månader nu, orkar inte vänta mer. tim har åkt till london, orkar inte vänta mer. du vet ja inte om du kan borra, orkar inte vänta mer. om du kan, kom till mig lille alex! bilar o hojar vet ja att du kan, men borra? hmm.....:arsele

:fakta

Lite flamebite för killarna. Mend et verkar aktivera folk under dessa dystra regniga dagear ialla fall.

Hon har nummer till flera som kan borra. Bara att ringa. :tummenupp

klart! lite roligt måste man har, förutom alla jävla gruppköp och en dum blondin (inget illa menat ni andra blondiner, dom flesta vet nog vem ja syftar på):tungan

går det inte köra hoj får man ju ha skoj på annat håll......o tyckte min fråga passade så bra parallelt med den andra stora borra tråden. fast det hade ju inte varit lika roligt om det varit en kille som skrivit den. :D :tuttar :arsele

nä men allvarligt, behöver faktiskt hjälp men dom som ja har bett i fler veckor nu har inte tid. därför ja la ut den här. ;)

Last edited:
klart! lite roligt måste man har, förutom alla jävla gruppköp och en dum blondin (inget illa menat ni andra blondiner, dom flesta vet nog vem ja syftar på):tungan

går det inte köra hoj får man ju ha skoj på annat håll......o tyckte min fråga passade så bra parallelt med den andra stora borra tråden. fast det hade ju inte varit lika roligt om det varit en kille som skrivit den. :D :tuttar :arsele

nä men allvarligt, behöver faktiskt hjälp men dom som ja har bett i fler veckor nu har inte tid. därför ja la ut den här. ;)

Jepps.. Har heller inte tid tyvärr. Måste få klart en massa innan måndagens resa. Så denna helgen är det tvätta, packa och tatta som gäller. :gnissla Aldrig kan man få lite skoj o borra. :tungan

Nä troligen vet alla vilket jobb det är me att borra :tummenupp

Därför ingen som har tid eller så e de så att de e nån skumt me borr objektet:D :D

d tar varken lång tid eller är nåt konstigt med objektet. som tur är så har jag RIKTIGA vänner som ställe upp, tack ALex! :tummenupp

ska du sitta och glo på tv när du krämar ?

nice :tummenupp

hyllan ska upp i badrummet....

Last edited:
d tar varken lång tid eller är nåt konstigt med objektet. som tur är så har jag RIKTIGA vänner som ställe upp, tack ALex! :tummenupp

hyllan ska upp i badrummet....
Då slipper jag borra då? jag hade kunnat på söndag annars.

Då slipper jag borra då? jag hade kunnat på söndag annars.

eftersom du vet hur borta alex kan vara ibland så är inge 100% säkert, men ja pmar dig annars. annars ringer ja el smsar. Tack! :tummenupp

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden