Behöver besiktnings slipons!

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Någon som har ett par slipons att låna ut? Mätte diametern med ett skjutmått, och det visar 50,5 mm. Kan bero på att det är amerikanska mått ingen annan förklaring har jag, haha.

Så är här någon som har 2 st slipons med 51 mm som skulle kunna tänka sig att låna ut dem till mig? Plockar ju bara av mina blås och sätter på era. Sen rullar jag ner och besiktar skitet.

Spelar ingen roll hur hojen går, bara den låter mindre. Har en Yamaha V-Max 1200.

Skicka PM eller skriv här om ni kan hjälpa mig. Så slipper man fylla krökarna med gamla strumpor :arsele haha

Någon som har ett par slipons att låna ut? Mätte diametern med ett skjutmått, och det visar 50,5 mm. Kan bero på att det är amerikanska mått ingen annan förklaring har jag, haha.

Så är här någon som har 2 st slipons med 51 mm som skulle kunna tänka sig att låna ut dem till mig? Plockar ju bara av mina blås och sätter på era. Sen rullar jag ner och besiktar skitet.

Spelar ingen roll hur hojen går, bara den låter mindre. Har en Yamaha V-Max 1200.

Skicka PM eller skriv här om ni kan hjälpa mig. Så slipper man fylla krökarna med gamla strumpor :arsele haha

Jag köpte delar från http://www.japparts.nl/index.php?main_page=index&cPath=990_1000 och gjorde dämpning samt cuttade dbkillern till rätt mått själv med vinkelslip.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park