Behöver akut hjälp med en bild!

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date

Therudeboy

Guest
Har hittat text stilen jag vill ha till min tattoo, men vet inte vad den heter eller nåt. Så det jag undrar är om någon vet och kan göra om så det står Kristoffer i samma stil? ska krypa iväg till tattueraren strax så jag hoppas någon kan lösa detta snabbt//mvh Kristoffer

Therudeboy skrev:
Har hittat text stilen jag vill ha till min tattoo, men vet inte vad den heter eller nåt. Så det jag undrar är om någon vet och kan göra om så det står Kristoffer i samma stil? ska krypa iväg till tattueraren strax så jag hoppas någon kan lösa detta snabbt//mvh Kristoffer

Äh, så kan du ju inte stava ditt namn! Det ska vara med CH & 1 F, Christofer :7peta

Sen är det ju inte ett speciellt orginellt teckensnitt du valt, den används ju flitigt både till höger & vänster. Be tattueraren ha det som utgångspunkt, för att sen göra om det. personligen skulle jag föredra om det blir så att man knappt ser vad där står.

Hjälper ju inte dig ett skit här iofs, bäst jag håller tyst :banana

Chris Husky skrev:
Äh, så kan du ju inte stava ditt namn! Det ska vara med CH & 1 F, Christofer :7peta

Sen är det ju inte ett speciellt orginellt teckensnitt du valt, den används ju flitigt både till höger & vänster. Be tattueraren ha det som utgångspunkt, för att sen göra om det. personligen skulle jag föredra om det blir så att man knappt ser vad där står.

Hjälper ju inte dig ett skit här iofs, bäst jag håller tyst :banana

Ne så kan man ju inte stava, det ska va med K :D

Funderade på att be han rita, men jag vill helst ha det färdigt så att han kan börja tattuera direkt.

Therudeboy skrev:
Ne så kan man ju inte stava, det ska va med K :D

Funderade på att be han rita, men jag vill helst ha det färdigt så att han kan börja tattuera direkt.

En duktig tattuerare fixar det på nolltid!

Sist jag skulle tattuera mig så skulle vi träffas först och han skulle rita upp ngt till mig, jag förklarade ungefär hur det skulle se ut, storlek mm & vad det fick kosta. 5 min senare va han klar, för att se hur den såg ut på så fixa vi konturerna på plats (så som dom gör, vete fan vad det kallas). Sen va det bara att köra! :yoparty

Fan va jag längtar efter den känslan, det är ju skit gött! :tummenupp

(får nog bli nått nytt snart!)

Chris Husky skrev:
En duktig tattuerare fixar det på noll tid!

Sist jag skulle tattuera mig så skulle vi träffas först och han skulle rita upp ngt till mig, jag förklarade ungefär hur det skulle se ut, storlek mm & vad det fick kosta. 5 min senare va han klar, för att se hur den såg ut på så fixa vi konturerna på plats (så som dom gör, vete fan vad det kallas). Sen va det bara att köra! :yoparty

Fan va jag längtar efter den känslan, det är ju fan skit gött! :tummenupp

(får nog bli nått nytt snart!)

Denna killen är duktig så det är ju lungt :)

Känslan är härlig, jag är bara rädd för att det ska kännas för jävligt på kotorna på ryggen :(

Therudeboy skrev:
Denna killen är duktig så det är ju lungt :)

Känslan är härlig, jag är bara rädd för att det ska kännas för jävligt på kotorna på ryggen :(

Var ska du gör den? Jag har en i svanken. Vid kotorna gjorde det faktiskt djävligt ont, men det är ju bara en liten bit så det är lugnt!

Axel till axel. Men hoppas på att det inte blir så mycket på just ryggraden.

Therudeboy skrev:
Axel till axel. Men hoppas på att det inte blir så mycket på just ryggraden.

Lägg upp en bild sen när det är klart!

...glöm nu inte fucka till den så den inte ser så "svensson" ut, å sen vet du vad jag sagt om stavningen! :D

Japp ska strax dra och se om han hinner fixa det idag, annars får jag beställa en tid. Kort kommer :)

Bjuder på en bild på min första så länge :)

Therudeboy skrev:
Japp ska strax dra och se om han hinner fixa det idag, annars får jag beställa en tid. Kort kommer :)

Bjuder på en bild på min första så länge :)

Vad fan står det?? :va

Så här?
Fonten heter The Dark Crystal. Slänger med den också...

EDIT: Ändrade lite på mellanrummen mellan bokstäverna...

Bifogat

• darkcrystal.zip
    darkcrystal.zip
    98.5 KB · Visningar: 47
  • kristoffer.jpg
    kristoffer.jpg
    31.7 KB · Visningar: 70
Last edited:
Raggarn skrev:
theRudeboy...

-inte fan skall du gadda in ditt namn på ryggen?!?!

äre inte lite turkvarning på det....

Jag är blatte så det är ok för min del ;) Nä men jag vill göra saker jag inte ångrar och mitt namn är ju nåt jag "inte" kan ändra så det blir perfekt för mig.

Therudeboy skrev:
Jag är blatte så det är ok för min del ;) Nä men jag vill göra saker jag inte ångrar och mitt namn är ju nåt jag "inte" kan ändra så det blir perfekt för mig.

Hey Therudeboy!
Stjäl inte min text! :4skrika :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP