Behärskar nästan styret

...och en hjälm med hakskydd, så slipper han bli retad för "platt-face" när han börjar skolan. Han lär ju slå dit ett par gånger till :tummenupp

haha, låten passa sk#t bra när han gjorde ringar :D Sen bytte jag bort min hoj mot en lite större quad. Som går vid namn Artic Cat DVX 400 :) Quad är minst lika roligt! Spec nu när vinter börjar :)

...och en hjälm med hakskydd, så slipper han bli retad för "platt-face" när han börjar skolan. Han lär ju slå dit ett par gånger till :tummenupp

Han har en crosshjälm nu!! Dock ej när filmen spelades in.Han får ju ny tänder när han blir 6.Men det går rätt bra med fuskframtänder med!Det har jag och jag kan äta hårda äpplen

Mina barn började på en 50cc minifyrhjulig.
Den såldes dock
En 500cc Polaris inhandlades, dom fortsatte att köra den.
När dottern var 8 ringde hon och berättade att hon hade kört av variatorremmen, men dom hade bytt rem.
"Den nya remmen är bättre, nu toppar den 110 med bara mig på, jag körde lätt ifrån postbilen på byavägen..."

Postbilen är känd för att köra som en idiot...

Han har en crosshjälm nu!! Dock ej när filmen spelades in.Han får ju ny tänder när han blir 6.Men det går rätt bra med fuskframtänder med!Det har jag och jag kan äta hårda äpplen

Gött! :tummenupp
Safety first.

Hälsa Värnamo, själv är man från Rydaholm :)

Det är underbart att se de små! Dottern är 3 och har fått nöja sig med att sitta med fram på hojen. Men då talar vi rejält stolt dotter ändå. Det bästa är nog att hon sitter och låter som motorn - till dess hon somnar över tanken... =)

Cool grabb :yoparty

Jag har likadana filmklipp på min son :yoparty

Slänger upp ett par bilder från förra säsongen :tummenupp

Last edited:

Jag köpte en hjälm med munskydd DireKct då han redan hade pangat ut två stycken tänder innan han började sin motorkarriär :näsblod

Bara för mig som inte filmen funkar? :va

EDIT: Nu funkar den :) :yoparty :yoparty

Last edited:
Snacka om man drömmer sig tillbaka till ungdommen och att man skulle viljat
ha en liknande skapelse själv ; )
Ser skitkul ut både för barn och pappa = )

Ahhh vad jag längtar tills dottern kan börja med sånt!
Tyvär är hon bara 1,5 än men tro mej att en 50 fyrhjuling står redo när det är dax.
Har förövrigt redan en pw50 åt henne redan i garaget :tummenupp

Tja, vad ska man säga!!!
Har precis sett 2'an och som alla vet brukar ju inte 2'an inte leva upp till 1'ans kvalité.
Här är undantaget som bekräftar regeln, skitfränt mao :tummenupp
Pojken kör ju hur gott och naturligt som helst. Sveriges svar på Valentino Rossi.
Bara han når ner till fotpinnarna ligger nog pappas hoj i farozonen :D

/R

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2