BehÖver HjÄlp Nu!!

Långa farbron skrev:
Jag röstade 3 ggr,vinner hon nu så vill jag ha en puss :7peta

Eller så tar jag en dejt med Julia.

Bestäm själv :D

de går bara å rösta en gång men vinner hon så ska ja nog lösa så att du kan få se henne live... :D

The-PatriX skrev:
Fan vad många kompisar "Anneli Henriksson" måste ha då, inte det första forumet det här dykt upp på =p.

sen finns dom som vill va hennes kompis me... vart mer har du sett de här då?

Michaela Sorle..ay caramba! :kär

Ewa Sowinska runner up...lessen, men din kompis fick inte min röst som jag först tänkt, :D

Miranda Gil...attans att dom inte tagit bort de röda ögonen.

Är det inte roligare för henne att vinna ärligt då, tror du?

GSX-R Micke skrev:
nu e ja inte me...

Att uppmana diverse personer att rösta på en kandidat bara för att "hjälpa" henne att vinna är inte att vinna riktigt ärligt. När du dessutom själv, i avseende att misskreditera, påpekade att en av kandidaterna har retuscherade bilder känns det lite.....märkligt. Typ stenar och glashus du vet.

Skalman skrev:
Att uppmana diverse personer att rösta på en kandidat bara för att "hjälpa" henne att vinna är inte att vinna riktigt ärligt. När du dessutom själv, i avseende att misskreditera, påpekade att en av kandidaterna har retuscherade bilder känns det lite.....märkligt. Typ stenar och glashus du vet.

jo, MEN som alltid, hon som har retuscherade fixar ju sina röster själv där via sin pojkvän som e son till en i juryn vilket e lite bitchigt tycker ja allt!!

Nu har jag röstat...dock ligger hon under ganska rejält nu mot den blonda subban

$noop skrev:
Nu har jag röstat...dock ligger hon under ganska rejält nu mot den blonda subban

mmm ja såg det, va inne å kolla igår kväll vid 12 tiden då ledde hon så på lite mer än 12 timmar har hon fått en jävla massa röster!! :va

Äh...retuscherade. Skall man lägga upp foton som folk skall rösta på i en modelltävling är man ju nästan dum om man inte tar dom i en vända genom photoshop först.

Annelis bilder är ju mörka och skuggiga, taskig ljussättning, tråkiga bakgrunder och ser helt enkelt amatörmässig ut. Michaela Sorles protfolio ser proffsigt (proffsigare?) gjord ut. Och i en modelltävling är det ju vad det handlar om.

Som att gnälla på motståndarna som springer 100m med spikskor när en annan springer barfota :D

/SSB - The Juror

GSX-R Micke skrev:
jo, MEN som alltid, hon som har retuscherade fixar ju sina röster själv där via sin pojkvän som e son till en i juryn vilket e lite bitchigt tycker ja allt!!

Det var ju inte det det gällde eller hur? Det har du inte sagt något om innan, endast att det var retuscherade bilder.

Skalman skrev:
Det var ju inte det det gällde eller hur? Det har du inte sagt något om innan, endast att det var retuscherade bilder.

ok, hade för mig jag hade skrivit de här, då ja skrivit de på 402m.com...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka