Begravning För Nino 2MAJ (lion) FABBE 14MAJ

Deras föräldrar ville att vi som kände dom genom hojen skulle köra mc vid deras begravning,.
det spelar ingen roll om man kände dom eller inte .
vill man visa sin respekt så tar man hojen till kyrkan å därefter e det kortege till begravningen.Eller så kan man planera nån bra plats som man kan träffas innan å så kör man till kyrkan i kortege oxå .

T-shirt utan på stället då förstår jag?
Skall försöka komma på bägge men beror lite på vilken tid det är.

Deras föräldrar ville att vi som kände dom genom hojen skulle köra mc vid deras begravning,.
det spelar ingen roll om man kände dom eller inte .
vill man visa sin respekt så tar man hojen till kyrkan å därefter e det kortege till begravningen.Eller så kan man planera nån bra plats som man kan träffas innan å så kör man till kyrkan i kortege oxå .
Jag tycker vi kan träffas allihopa på GP innan båda bregravningarna, ordna upp ledet så alla har en plats, så det blir fint för dem, och inga mer olyckor händer.

GP va deras plats.... Så kör vi därifrån gemensamt till först ninos begravning, och sen samlas vi där igen den 14e för Fabbes.

Usch vad det här är hemskt, jag vill inte tänka mer på det :gråta

Man skall inte köra med en svart armbindel/sorgband på vänsterarmen?

Man skall inte köra med en svart armbindel/sorgband på vänsterarmen?
Jo det tycker jag faktiskt!

Vad gäller t-shirtarna så ska dem, förmodligen vara under ställen, jag tror de flesta kommer ta av sig iallafall överdelen väl inne i kyrkan.

och snälla kom inte till Fabbes begravning i något dystert, både Hannah och hans annhöriga vill ha det lätt och med ljusa färger.

Skulle man kunna få lite mer info ang. t-shirten... Ska den vara på utsidan eller insidan av stället???

ska den vara på insidan så förstår jag inte... då syns den ju inte??:va

Skulle man kunna få lite mer info ang. t-shirten... Ska den vara på utsidan eller insidan av stället???

ska den vara på insidan så förstår jag inte... då syns den ju inte??:va

T-shirt? Något jag missat eller?

Jag kommer att komma på båda begravningarna.

T-shirt? Något jag missat eller?

Jag kommer att komma på båda begravningarna.

Kika första inlägget. Zajtar har uppdaterat det.

Ang T-shirt så hoppas jag det är undertill. Tror inte jag har någon som jag får på mig utanpå stället.. :confused:

Kika första inlägget. Zajtar har uppdaterat det.

Ang T-shirt så hoppas jag det är undertill. Tror inte jag har någon som jag får på mig utanpå stället.. :confused:

Hade missat det...

Då blir det utanpåstället för mig eftersom jag förmodligen ändå inte kommer ta av mig överdelen på helstället...

Jag kommer köra med t-shirt under stället, det blir så fruktansvärt opassande sen när jag vill ta av mig skinnstället i kyrkan annars... :)

och jag kommer ha en svart sorgebindel runt armen, och den kommer fladdra i vinden och synas ändå.

Varför ska ni krongla till det så mycket?

Fabbes begravning verkar bli den 14e kl 14.00....

Last edited:
Oki sammlas upp på Gp innan lr?

Jag själv kommer nog inte ta hojen från Norrköping, då hela min familj kommer närvara vid begravningen så jag kommer behöva ta bilen. Möjligen om jag lånar en kompis' hoj där i gbg och kör med i kortegen...

Samling den 2:e maj kl: 11.30 på Göta Platsen för Ninos begravning!

Samling den 14:e maj kl: 12.30 på Göta Platsen för Fabbes begravning

Glöm inte tanka innan, ha rätt kläder, och gärna sorgeband. ta gärna med Blommor, ni som kan och vill.

Last edited:
Jag önskar att man kunde komma på båda begravningarna men jobbet och avståndet begränsar en. Jag fick chansen att träffa Fabbe några enstaka gånger och det var är härlig kille som bjöd på sig själv. Jag har bara fått bra intryck av honom han var alltid full av liv och glädje.
Jag har bett om ledigt den 14 maj och det borde inte vara några problem. Dem har full förståelse på jobbet. Jag kommer komma med hojen för att visa mitt stöd men även för att säga hejdå.
Detta känns fortfarande overkligt för min del så nu på lör blir det en tur till olycksplatsen så att man får se det med egna ögon.

Vi ses den 14 maj på Göta platsen kl 12.30

Kör försiktigt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey