Begränsning i antalet engångslicenser ?

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Finns det någon begränsning i antalet engångslicenser man får lösa under en säsong ?

Jag fick ett litet propå från en medtävlande under senaste Highland att detta kan vara värt att kolla upp. Jag har läst det jag hittat hos Svemo (NT, Supermotoregler och Crosskalendern) utan att kunna hitta någon information. Någon som vet ?

.

Spider skrev:
2262192 Finns det någon begränsning i antalet engångslicenser man får lösa under en säsong ?

Jag fick ett litet propå från en medtävlande under senaste Highland att detta kan vara värt att kolla upp. Jag har läst det jag hittat hos Svemo (NT, Supermotoregler och Crosskalendern) utan att kunna hitta någon information. Någon som vet ?

.

Det finns ingen gräns men det finns ju en nivå där det skulle blivit billigare att lösa en "riktig" licens. Tänk även på att försäkringen du har med en engångslicens är mycket sämre än med en riktig.

/HW

HW skrev:
2264287 Det finns ingen gräns men det finns ju en nivå där det skulle blivit billigare att lösa en "riktig" licens. Tänk även på att försäkringen du har med en engångslicens är mycket sämre än med en riktig.

/HW
Det är just detta med antalet jag räknat på och fått det till att det blir billigare för min del att lösa engångslicenser. Man kan ju köra åtta tävlingar innan man går över kostnaden för en riktig licens.

Det där med försäkringarna visste jag inte om, måste kollas. Tack. :tummenupp
Eller du kanske har nån bra pekare till den informationen ? Så man slipper läsa så mycket menar jag, människan är ju av naturen lat :)

.

*/ ?>
Back