Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
farmerlip skrev:Tjena!
Nyss uppkopplad, vad behöver jag veta?

The Doctor skrev:Först Installerar du... sen öppnar du programmet... går du in på File upp till vänster... sen Settings...
Under General väljer du ett namn...
Under Downloads väljer du vart de ner laddade filerna ska ligga...
PÅ sharing väljer du vad du ska dela ut... dela ut så mycket som möjligt... ju mer du delar ut desto bättre... eftersom hubbarna har krav på en viss mängd utdelat...
Du ska även ställa in upload slotts till kanske 10... det gillar hubbarna
sen trycker du OK
Sen klickar du på datorskärmen längst till höger av alla ikoner... lihgger snett under File fliken... (jag fattar vad jag menar)
Då borde det finnas massa hubbar där (annars tryck refresh)... klicka på några o se om du kommer in... på nån borde du komma in iallafall.
När du är inne så klickar du på förstoringsglaset.. sen är det bara att söka och ladda ner filer...
Det här va en snabbis... kan göras bättre
Edit: svårt det här vänster höger.![]()
Henkka skrev:Hur hittar man och hur kommer man in på sporthojs hubben?
farmerlip skrev:Hehe, efter ett par minuter hittar jag en som har delat ut hela jävla c: Allt!
Men hur fungerar sökningen? Måste jag in på varje hub och sen ner på varje person och tanka fil-lista? "Ser" jag när nån tankar från mig?
Skalman skrev:När du söker efter en fil kommer säkresultatet upp med de filer den hittade. Sen är det bara att dubbelklicka på denna direkt från sökresultatfönstret. Men försök begränsa din sökning eftersom för många träffar gör att DC++ kraschar. I somras var det t.ex. vanligt att söka på "I robot" med krasch som följd eftersom "I" är ett så vanligt ord.
Ja, du ser när någon tankar från dig. Längst ner finns alla connections, gröna är dina downloads och röda dina uploads.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |