Beggade racedäck (250) sökes!

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Ni killar (o tjejer) måste ju ha lite däck över... Som ni vill sälja snorbilligt till mig! Eller hur? ;)

Behöver 120/60.17 fram o 160/60.17 bak. Inga slicks, of course... Måste vara en del mönster kvar på.

Write me! ;)

Syss skrev:
Ni killar (o tjejer) måste ju ha lite däck över... Som ni vill sälja snorbilligt till mig! Eller hur? ;)

Behöver 120/60.17 fram o 160/60.17 bak. Inga slicks, of course... Måste vara en del mönster kvar på.

Write me! ;)

Kom Till Ring Knutstorp næste helg, da har Team Værum mine regn og o slicks med, beggande o nya.
De er billiga, for jeg behøver dem inte i år.

Mvh.
Sonni Harms

Ferdinand skrev:
Kom Till Ring Knutstorp næste helg, da har Team Værum mine regn og o slicks med, beggande o nya.
De er billiga, for jeg behøver dem inte i år.

Mvh.
Sonni Harms

Då ska jag kolla efter er! Ska ju ändå ner!
:tummenupp

Syss skrev:
Då ska jag kolla efter er! Ska ju ändå ner!
:tummenupp

Vet inte va jag ska skriva Syss, vet bara att jag känner ett enormt tryck på mej att komma med något snällt å mjäkigt :rolleyes: Nä, tillbaka till ordningen vännen, piss att du missar kursen den 4:e., men faen vet om du inte använder det här med Knudan som ett svepskäl :rofl

Duger det till att börja med :confused: // Christer

ps. Vi får svepa en bägare söderut i helgen :fyllisar
ds

christer skrev:
Vet inte va jag ska skriva Syss, vet bara att jag känner ett enormt tryck på mej att komma med något snällt å mjäkigt :rolleyes: Nä, tillbaka till ordningen vännen, piss att du missar kursen den 4:e., men faen vet om du inte använder det här med Knudan som ett svepskäl :rofl

Duger det till att börja med :confused: // Christer

ps. Vi får svepa en bägare söderut i helgen :fyllisar
ds

God, I've missed you! :krama

Klart att jag har bestämt att Knudan ska vara den 3-4 nu, bara för att slippa gå licenskursen. :banana

Syss skrev:

Write me! ;)

Fortfarande inte fått tag på däck.. :3freak
Ingen som känner sig manad...?

Syss skrev:
Fortfarande inte fått tag på däck.. :3freak
Ingen som känner sig manad...?

Det enda jag känner manad till är: to be a regular pain in the ass..

Nä Syss,nu får jag ge mej. Fick du inte tag på något vettigt nere i den skånska myllan?

Jag fick blåmärken på armen där nere efter att någon konternueligt hade slaget mej där, helt utan orsak :rolleyes:

Kolla med Pär som kör 250 SP, han hade en hel hög med däck vid sitt tält, och jag tror inte det va någon strykande åtgång precis, jag tror han har nickname "lakehillracing" här på forumet, och han ska säkert ner till oss den 15:e om det inte är för sent för dej.

Ha det så gott
Christer

110 fram och 160 bak har jag till salu men inte 120...

Neutral skrev:
Här har du länkar:

http://shop.vtr.nu
http://www.mynetmoto.com
http://www.reifenversand.com

Håkan (översta länken) har 160-däck i sortimentet (t ex Metzeler Roadtec Z6) och även ett nytt regummerat för 625. Det sistnämnda har han hemma så det kan du få direkCt.

Tackar! Kollade in MyNetMoto, och de jag hittade där var ungefär samma priser som från mcdackonline... Men de hade helt klart väldigt brett sortiment!
Blev väldigt intresserad av Roadtec Z6, någon som har några erfarenheter?

Torkel skrev:
110 fram och 160 bak har jag till salu men inte 120...

Schysst! Är väldigt intresserad av bakdäcket, fram hade Micke Sandell en hög... :tungan
Skick? Pris? Kommer du till Sviestad på tis?

christer skrev:
Det enda jag känner manad till är: to be a regular pain in the ass..

Nä Syss,nu får jag ge mej. Fick du inte tag på något vettigt nere i den skånska myllan?

Jag fick blåmärken på armen där nere efter att någon konternueligt hade slaget mej där, helt utan orsak :rolleyes:

Kolla med Pär som kör 250 SP, han hade en hel hög med däck vid sitt tält, och jag tror inte det va någon strykande åtgång precis, jag tror han har nickname "lakehillracing" här på forumet, och han ska säkert ner till oss den 15:e om det inte är för sent för dej.

Ha det så gott
Christer

Wiee! Det ska jag kolla upp! :tummenupp
Och varför vågar du inte komma ut till Sviestad längre, du kanske måste läka ihop först.... :hihi

Syss skrev:
Wiee! Det ska jag kolla upp! :tummenupp
Och varför vågar du inte komma ut till Sviestad längre, du kanske måste läka ihop först.... :hihi

Har varit å rest med jobbet dom senaste veckorna :4skrika . Men nästa tisdag hoppas jag det är lungt, vi ses då :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman