beggad mc?

Diggler

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2006
Hoj
2008,kawasaki,z1000
Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?
funderar mest på en suzuki gsxr 600 eller r6 då ?

damirgixxen skrev:
2151741 Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?

Du kan köpa min om du vill. Bara att titta på annonsen :7peta

http://www.blocket.se/vi/8159041.htm?ca=17_s

hahahaha ummm visst...men prislappen va ju ganska saftig....= )...funderade mer på något i 50000-60000 klassen

damirgixxen skrev:
2151766 hahahaha ummm visst...men prislappen va ju ganska saftig....= )...funderade mer på något i 50000-60000 klassen

Det är som med allt, man får vad man betalar för. Men det är en riktigt kul hoj iaf :yoparty så jag kan rekomendera modellen..

damirgixxen skrev:
2151741 Tja behöver lite råd... funderar på att köpa en beggad mc, min första...hur långt ska en mc ha rullat för att vara ett intressant köp....med andra ord hur långt ska den ha rullat för att det inte längre ska vara intresant för mig att se den som ett möjligt köp...?

finns inget magiskt miltal när hojar trillar sönder. köp en som går bra och ser bra ut.

Se till att få med saker som slip-on och andra saker som du kan tänkas vilja ha... det kostar skjortan och köpa nytt!

Milen verkar vara det enda folk bryr sig om, hur den är körd, servad och skött kommer alltid i andra hand vad det verkar. Gå på skicket och magkänslan och stäm av hur ägaren verkar, så behöver du inte bekymmra dig om vad som står på mätaren.

damirgixxen skrev:

Som sagt, finns inga generella svar. Men en tumregel jag går efter som har två långmilare hemma är att jag hellre lägger pengarna på ett välskött äldre ex än en nyare "lågmilare" med tveksam historik.

jo damirgixxen har en suzuki gsxr750... det var bara jag (hans polare) som trodde jag var inne på min profil när jag skrev, därav misstaget...

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa