Begagnatpriser, Fyll i och beräkna pris på din mc

Kollade vad en KTM690 Duke årsmodell 2008 i dåligt skick med 300000 mil skulle kosta = 87500:- Skulle hellre köpa en helt ny för 87900:- i så fall. Trehundratusen mil är ju rätt mycket och dessutom i dåligt skick, nja helt klart värt att lägga till 400:- för en helt ny.

21,5 k

Men, som gäller för alla bikes begagnat guide, i pappersformat eller online, priser räknade hos handlare.

Privatpersoner 20% lägre, minst, och inga garantier.

Hmm
Sukkan värd mer än jag gav för den 2005?
HD,n värd 20000 mer än vad jag gav för två månader sen?

Vilken känsla för bizniz jag har:D

Utgångspris 78000:- för en S3-04.
Bara att PM:a för att få kontonumret där pengarna kan sättas in och sen hämta upp fyndet :D

Känns inte riktigt som den funktionen är färdigutvecklad men en bra tanke dock

36000 för min gamla forntidsgixxer-96a. Iof fanns inte "gay-lila" bland färgerna, hade kanske sänkt lite. :D

Kryssar jag i "dåligt skick" (har repat ena sidan) så föll priset till 35000, en hel tusing. Kan som jämförelse nämna att jag tidigare satte annons på den för 25000 men valde att behålla den då folk bara bjöd 15-20 (iof vinter). Ok, försäljning av privatpersoner skulle gå för lite lägre men det är fortfarande en stor diff

Dom behöver nog jobba lite på funktionen..

45k för en CBR 600F -98a, köppte en sådan med en vän i torsdag för 35k.

Testade på min egna hoj, hade jag nya däck och nytt drivpaket så vart den 500kr billigare än om jag hade gamla sletna? :va

Dessutom vart den mycket mer värd om den var orange oO ?

Ska köpa en färgburk på biltema :yoparty

33k för min gixxer 96a. Tycker det var helt rimligt. sålde den till en polare för 26k till kompispris i mitt tycke. nyservad, nytt drivpaket, nya däck, batteri, renoverad gaffel, larm, lite smått o gott delar mm. mm. och styrdämpare.

70k för min gixxer k4. precis vad jag gav för den i höstas. Jävla massa godis till den dock.

I mitt fall tyckte jag prisbilden stämde ypperligt.

Last edited:
33k för min gixxer 96a. Tycker det var helt rimligt. sålde den till en polare för 26k till kompispris i mitt tycke. nyservad, nytt drivpaket, nya däck, batteri, renoverad gaffel, larm, lite smått o gott delar mm. mm. och styrdämpare.

70k för min gixxer k4. precis vad jag gav för den i höstas. Jävla massa godis till den dock.

I mitt fall tyckte jag prisbilden stämde ypperligt.

Tror det stämmer bättre på hojar men några år på nacken och inte en 07:a som givitvis är billigare ny året efter.

Och handen på hjärtat, vilka ska man INTE fråga om hojpriser i allmännhet och beg priser i synnerhet? Hint: börjat på sport och slutar på hoj.com. :D

Här är en hoj för dyr om man får den till skänks och en tusing eller 2 som plåster på såret. :gnissla

P.S. inget negativt så, men rätt naturligt i sig på en hojsida.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...