Begagnat prislista

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date

Solid snake

Guest
Jag skulle behöva en begagnat prislista på 125:or helst.

Ska köpa en suzuki rg 125f -92 men jag tycker att 21500 är lite väl dyrt, så jag skulle vilja veta vad den står i.

Skämta! En polare köpte en rg125 -92:a för 7 papp och det var runt -97. Skicket var ok, men den behövde ny lack och lite "skönhetsöversyn".

spectre skrev:
har en polare som köpte sin rg -92 för 14k och den var helt nylackad och inte en repa.

Ok, denna har en liiiiten bula i tanken som han säger att den knappt syns, säkert skitstor över hela tanken.

Men vad tycker ni jag ska ge för bud? 15000?

Solid snake skrev:
Ok, denna har en liiiiten bula i tanken som han säger att den knappt syns, säkert skitstor över hela tanken.

Men vad tycker ni jag ska ge för bud? 15000?
Om den är jävligt fin ja. De brukar finnas från 11 papp sådär i bra skick på blocket. De som sätter 20-25 har ingen koll på marknaden.

mb skrev:
Om den är jävligt fin ja. De brukar finnas från 11 papp sådär i bra skick på blocket. De som sätter 20-25 har ingen koll på marknaden.

Han sa att han skulle gå ner i pris på den, ska försöka få ner den till 16-17 tkr.

Får effektsystem till också.

Får jag inte den för 17 tkr eller mindre så kan han dra åt h*evete.

EDIT: Han ville bara gå ner till 20000 så jag sa att han fick 15000 cash, får se vad han säger nu då. :hihi

Last edited:
Solid snake skrev:
Får jag inte den för 17 tkr eller mindre så kan han dra åt h*evete.
Rätt tänkt. Det finns definitivt fler säljare och du har ingen anledning att göra nåt impulsköp så här på höstkanten.

Angående din ursprungliga fråga om prislista; hör efter med vilken MC-butik som helst så ska de kunna ordna fram uppgiften åt dig. Jag har dock mycket svårt att tro att den skulle stå så högt som i 17.

mb skrev:
Angående din ursprungliga fråga om prislista; hör efter med vilken MC-butik som helst så ska de kunna ordna fram uppgiften åt dig. Jag har dock mycket svårt att tro att den skulle stå så högt som i 17.

Mm, jag får höra efter med min mc handlare. :)

Bjöd som sagt 15 tusen för den nu, får se vad han säger.

Tack för svaren.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back