Beg priser KTM 660

• Thread starter Thread starter WP
  • Start date Start date

WP

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kanske en BMW
Hej!!!

Vad ska man ge för en KTM 660 som är importerad, och gått 245 mil (om man ska tro mätaren)???

60 000:-???

Låter ganska rimligt, sålde min svensksålda 660 för 68 000:- i Juni. Då hade den sprittnya däck, gått 250mil och hade svarta kåpor.

60000:- !!!!!! Jag besiktade en 640 SM som en person skulle köpa för 60000:- tror det var en -01
Jag sålde min 660 för 72000:- hade gått 112mil :D

Sålde min för billigt, anade det när folk rinde från Umeå och Helsingborg och ville komma och hämta den på stört... :3freak
Kunde lät ha fått 72 för den, men nu är det inte direkt säsong längre och -04 kommer snart. Iofs har dom höjt priset till nästa år med 3000:- från 77 till 80 000:-

MackeNo1 skrev:
Sålde min för billigt, anade det när folk rinde från Umeå och Helsingborg och ville komma och hämta den på stört... :3freak
Kunde lät ha fått 72 för den, men nu är det inte direkt säsong längre och -04 kommer snart. Iofs har dom höjt priset till nästa år med 3000:- från 77 till 80 000:-

Jo det är sant! trodde inte att folk var villiga att åka från ställen långt borta. samma sak var det när jag sålde 625 då kom en kille från värnamo på direkten!

undrar hur det blir när du säljer kåken för att få plats med ungarna i något större?
kommer dom från hela riket för att köpa huset då med kanske?

:slicka

Japp!! jag ringer dig direkt när jag (vi) ska sälja huset. då har väl du kanske en dam som vill skaffa ungar med dig :D
jag får väl annosera i tyska tidningar. tyskar verkar ju tycka om hus här i sverige!

Förlåt att jag spammar här) :bow

Där var visst lite plast och drev till, men inte mer än 65000:-???
Eller ska jag köpa en veremati, KTM 525 eller en TM660 (låter dyr):)

Sålde min 640 '01a (700 mil) för 57500, köpte den för 55 det ska väl betraktas som ok.

motardnisse skrev:
Jo det är sant! trodde inte att folk var villiga att åka från ställen långt borta. samma sak var det när jag sålde 625 då kom en kille från värnamo på direkten!

Kanske är din gamla hoj jag har då!
Köpte den utav en från värnamo, han hade handlat den uppåt landet, inköpt på Lelles.

Om det är den, fan va ni måste varit elaka vid den stackats motorn :D

Jag köpte min 660 i augusti för 68000:- med svart plast och lite annat godis, tyckte det verkade lagom billigt :-)

Weo skrev:
Kanske är din gamla hoj jag har då!
Köpte den utav en från värnamo, han hade handlat den uppåt landet, inköpt på Lelles.

Om det är den, fan va ni måste varit elaka vid den stackats motorn :D

Elaka?? Jo jag sålde den till en i värnamo då hade den gått strax över 200mil OCH det var inget fel på motorn, Enda felet var att jag hade slarvat bort nyckel till styrlåset så jag fick pruta en 500:-
Nopp! jag köpte den ej från lelles då ragnar inte kunde få fram någon. den är såld av Mör racing i södertälje och det borde stå i service häftet. Dom som jag kör med vet hur jag vårdar mina hojar så ang motorn så får du ta det med den förra ägaren du köpte den av!

motardnisse skrev:
Elaka?? Jo jag sålde den till en i värnamo då hade den gått strax över 200mil OCH det var inget fel på motorn, Enda felet var att jag hade slarvat bort nyckel till styrlåset så jag fick pruta en 500:-
Nopp! jag köpte den ej från lelles då ragnar inte kunde få fram någon. den är såld av Mör racing i södertälje och det borde stå i service häftet. Dom som jag kör med vet hur jag vårdar mina hojar så ang motorn så får du ta det med den förra ägaren du köpte den av!

Ah kanske inte var lelles, men det är nog den, 200 mil och bortappad nyckel stämmer!

Mena inte att gnälla om motorn, han som hade den innan var pedant ut i fingerspetsarna, så de är väl ett måndagsex man
fått tag i, man ska ju ha nåt att göra på vintern me :hej

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back