Beefandet i R600 2005

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Beefandet i R600 2005 / Webes Trophy

Kom igen nu, visa lite aggressioner mot varandra.
Jag vill veta vem som ska varva vem, vem ska stå på pallen, vem som ska ligga i lekabadet å mysa osv...

Det är nya friska tag som gäller nu.
Jag ska personligen köra i mål före Penguin, Victor, Mad Mouse och han den där ecce verkar vara ett lovligt byte.
Kan eventuellt acceptera en förlust mot Victor.

Men ni andra :arsele

edit: OK nu blev det fel forumdel, någon moderat person får gärna flytta tråden till Rookie-delen
 
Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
eus skrev:
Kom igen nu, visa lite aggressioner mot varandra.
Jag vill veta vem som ska varva vem, vem ska stå på pallen, vem som ska ligga i lekabadet å mysa osv...

Det är nya friska tag som gäller nu.
Jag ska personligen köra i mål före Penguin, Victor, Mad Mouse och han den där ecce verkar vara ett lovligt byte.
Kan eventuellt acceptera en förlust mot Victor.

Men ni andra :arsele

edit: OK nu blev det fel forumdel, någon moderat person får gärna flytta tråden till Rookie-delen


Lika bra att du vänjer dig vid att se Subban från det här hållet då. Sen att jag har blivit fet är bara bra då jag får mera marktryck :tungan
 

Bifogat

  • sh mobbing.JPG
    sh mobbing.JPG
    21.5 KB · Visningar: 306

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Föresten så hadde jag Medin här häromdagen och ladde laxermedel i hans kaffe samt visade fel kåpor så att honom kan vi räkna ut. Om jag kommer över målinjen efter Älg fan så ska jag personligen be om ursäkt på SH för att jag inte har en gnutta talang i kroppen.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ojojoj, vart börjar jag?
Madmouse kommer trots helsponsring och ton med rutin inte att kunna köra ifrån mig, pinsamt är förnamnet.
Pingvinen kommer eventuellt kunna glänsa på sin hemmabana Gelleråsen men utanför Karlskoga så har han inget att hämta. Det kanske skulle vara Kinnekulle som han skräller på då...
Eus kommer att bli avhängd på samtliga banor. Så det skvätter om det. Enda problemet är kanske Anderstorp så hans VM-motor har ett marginellt övertag på min standardhoj. Men det borde inte vara ett problem.
Anja Lindgren är en tjej som inte ska köra ifrån mig heller. Jag blev så irriterad av varningsmärket för "Guppig vägbana" som hon hade under kutsen senast jag såg henne att jag funderade på att låta bli att bromsa efter rakan. Jag skulle inte vara ensam om att bryta då iallafall.
Nån mera som vill ha en bit kaka av mig?
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Ni kan säga vad ni vill, snacka på bara! Ni kommer ändå bara se mitt arsle :arsele
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Föresten så hadde jag Medin här häromdagen och ladde laxermedel i hans kaffe samt visade fel kåpor så att honom kan vi räkna ut. Om jag kommer över målinjen efter Älg fan så ska jag personligen be om ursäkt på SH för att jag inte har en gnutta talang i kroppen.

Fan, tyckte jag var konstig i magen när jag åkte hem från dig :va
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
eus skrev:
:skrattaåt Du får nog skära ner på dom starka medicinerna


Jag tror endå du ska vara glad om de ser det. För då jag kommer vara före Medin och han i sin tur efter Älgen vilket leder till att du kommer vara i det bakre fältet :arsele och jag i det främre :hihi

Föresten så ska jag väl försöka klämma mig förbi Webspy men med den jädra motor lär jag ju få ta hjälp av bogserlinan :3freak
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu har jag flyttat den här patetiska tråden där den hör hemma - på roadracingforumets avskrädeshög, dvs Rookiedelen.

Hela bunten är patetiska bekväma fjollor som inte fattat vad racing handlar om. Gör om gör rätt. Sopor.
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Goodstuff skrev:
Hela bunten är patetiska bekväma fjollor som inte fattat vad racing handlar om. Gör om gör rätt. Sopor.
Ska vi tävla?

Jag med min soffa till gathoj och du med din räcer med knivskarpt chassie?
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Goodstuff skrev:
Nu har jag flyttat den här patetiska tråden där den hör hemma - på roadracingforumets avskrädeshög, dvs Rookiedelen.

Hela bunten är patetiska bekväma fjollor som inte fattat vad racing handlar om. Gör om gör rätt. Sopor.


Lilla gubben det är lugnt avundsuka är inget att vara rädd för :7peta
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Jag ska inte vara med och köra i år. Heller. Om jag skulle köra så hade ni alla blivit förnedrade.
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top