Lonsdale
Yamaha Racing
- Gick med
- 14 Mar 2006
- Hoj
- Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Någon mailade via blocket på min hojannons.
Denna mail konversation utspelade sig i går. Hur ska man tolka hans uppsåt?
Mail 1:
Från robert_s2284@hotmail.com
tjena!!tänkte höra om de går att få avbetala din mc.. vi kommer ju skrivapapper på att du får hämta den om jag inte sköter betalningen.. mvh robert
- Jag frågade vad han menade.
Mail 2:
tjenare!!!
tänkte om jag kan ge dig 7000kr nu i dec och sen får du resten i januari.. de vore snällt om de går att göra så. du får ju se leg och så skriver vi papper på de.. mvh robert
- Jag svarade med att då kan du ju vänta tills i januari, så gör vi affär då.
Mail 3:
men de är de att jag kanske inte har alla pengar då... men vi skriver ju papper på de, så de är ju ingen fara eller om jag kan hämta den imorgon så får du 7000kr den 28dec och 8000kr i janari och 6000kr i februari.. för vi skriver i papprena att du får hämta den om jag inte skötter betalningen.. mvh robert
- Jag sa nej tack! sen var det tyst.
Hur tänker folk egentligen?
Denna mail konversation utspelade sig i går. Hur ska man tolka hans uppsåt?
Mail 1:
Från robert_s2284@hotmail.com
tjena!!tänkte höra om de går att få avbetala din mc.. vi kommer ju skrivapapper på att du får hämta den om jag inte sköter betalningen.. mvh robert
- Jag frågade vad han menade.
Mail 2:
tjenare!!!
tänkte om jag kan ge dig 7000kr nu i dec och sen får du resten i januari.. de vore snällt om de går att göra så. du får ju se leg och så skriver vi papper på de.. mvh robert
- Jag svarade med att då kan du ju vänta tills i januari, så gör vi affär då.
Mail 3:
men de är de att jag kanske inte har alla pengar då... men vi skriver ju papper på de, så de är ju ingen fara eller om jag kan hämta den imorgon så får du 7000kr den 28dec och 8000kr i janari och 6000kr i februari.. för vi skriver i papprena att du får hämta den om jag inte skötter betalningen.. mvh robert
- Jag sa nej tack! sen var det tyst.
Hur tänker folk egentligen?