Beachvolley 24 februari

HAHA! Ok, då syns vi där.

Blev ju lite orolig eftersom jag inte har tillgång till nätet under helgen :hihi
Känner ju inte för att stå där som en fågelholk ifall det inte blev nåt.

Jag hade tänkt å dyka upp men skall köra päronen till Allingsås runt den tiden så bangar ur trots att jag inte var med på listan... E det party på wcx senare? :yoparty

Okej, då tar vi en liten faktagenomgång:

Tid: 15-17

Plats: Beachvolleyhallen i Frölunda, Plan 4

Betalning: 100 kr per pers betalas vid ankomst i kassan, banan är bokad i mitt namn: Barbara

After-Beach: På WCX, Mark är festgeneral där, 0730-36 28 85

Den som vill dricka nåt i beachhallen ser till att det kommer ur burk eller plastflaska.

Frågor på detta? PM:a!

Last edited:
Hörde om en kille som skulle cykla till volleybollhallen och skrev ut kartor från internet men glömde dom hemma.

Han cyklade hemmifrån ca 14:30, trots snöovädret, och frågade folk om vägen istället när han trodde han var i närheten av hallen.
Han cyklade ganska fel, ganska många gånger. Trippen inkluderade både fagered (!), aminogatan och div industriområden.
Som grädde på moset så hade han slicks på cykeln sedan vätternrundan...:näsblod

Efter mycket trampande och frågande så hittade han fram 16:30, och insåg att han kommit till några utomhusbanor utan nät som var helt insnöade.

17:30 var han hemma efter en tre timmar lång kall cykeltur. Han läste tråden för att försöka fatta hur detta var möjligt. Han inser att Skrutten skrivit banorna i Frölunda...hmmm...killen hade ju snurrat omkring i Åby...
Går in på GBCs hemsida och ser FAN! DET FINNS UTOMHUSBANOR I ÅBY OCH INOMHUSBANOR I VÄSTRA FRÖLUNDA! :huvet

Tur att det inte var jag.... :rolleyes:

Hörde om en kille som skulle cykla till volleybollhallen och skrev ut kartor från internet men glömde dom hemma.

Han cyklade hemmifrån ca 14:30, trots snöovädret, och frågade folk om vägen istället när han trodde han var i närheten av hallen.
Han cyklade ganska fel, ganska många gånger. Trippen inkluderade både fagered (!), aminogatan och div industriområden.

Efter mycket trampande och frågande så hittade han fram 16:30, och insåg att han kommit till några utomhusbanor utan nät som var helt insnöade.

17:30 var han hemma efter en tre timmar lång kall cykeltur. Han läste tråden för att försöka fatta hur detta var möjligt. Han inser att Skrutten skrivit banorna i Frölunda...hmmm...killen hade ju snurrat omkring i Åby...
Går in på GBCs hemsida och ser FAN! DET FINNS UTOMHUSBANOR I ÅBY OCH INOMHUSBANOR I VÄSTRA FRÖLUNDA! :huvet

:D :D :D Tack för dagens ASFLABB!!!!

:pannkyss Du var ju med förra gången.. Hoppas du tinat upp nu iaf. Vi får väl ta en match på utomhusbanorna till sommaren istället. Nu vet du ju var dom ligger :D

Ajajaj! Dagens tycka-synd-om går absolut till den "okände cyklisten". I ett lamt (min kropp klarar inte mer) försök att nå andraplatsen kan jag låta meddela följande:
Knäna skriker, ryggen värker och kroppen gnäller lite allmänt. Detta ungefär 10,5 timmar efter. Vågar inte tänka på morgondagen. "mina" handbollstjejer spelar senare idag och jag antar att jag får ta ut mina kval på dom... :rolleyes:

Ska kolla bilderna jag tog så fort jag hittat den förb. kabeln! det är någon som springer runt härhemma och gömmer den hela tiden, irriterande.

Sketskoj att leka i sandlådan. Bra initiativ! :tummenupp

/H

...och jag vill ha fler fester i WCX-lokalen! men nästa gång ska fan jag vara Dj, då ska ni fan få skaka röv!

/dropdead som hade kunnat dansa ett par timmar till.

...och jag vill ha fler fester i WCX-lokalen! men nästa gång ska fan jag vara Dj, då ska ni fan få skaka röv!

/dropdead som hade kunnat dansa ett par timmar till.
'

Jo Dj är väl något jag saknat på festerna.
Jag tycker oxå om att skaka rumpa, så kom gärna dit nästa fest och va Dj.
Jag tror det behövs en tjej till att göra det.:tuttar

man kan ju inte klandra dig för att inte ha försökt komma iaf General E :D

träningsvärk i arslet har jag lyckats få...

schyssta blåmärken jag har på armarna nu :)

Jävligt kul var det!

Ja hasse fotade lite!
Upp med lite bilder :)

Ack ja...
Jag fattar inte riktigt. Så mycket snygga (foto)objekt det var på plan.
Spelarna rörde sig lite för snabbt (Som riktigt snabba blixtar). Bilderna blev suddiga men jag slänger upp ett par så ni kan få se så fort jag minskat ner dom.
Är newbie på att pyssla med sånt...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...