beach 2010?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ni är små flickor med flätor OCH fräknar hela bunten. Lite regn...tssk. :hihi

Premiär-test av milen på björnö idag - klart skumt spår, extremt plant med inslag av ett par gedigna stigningar, den första vid 6 km visste jag inte om, där stumnade det friskt...den andra vid 9 km däremot var jag beredd.

Loggen i min htc-telefon får tuppjuck när någon ringer mig, så det blev bara timer, 48 minuter blankt idag, halv-ok, kändes tungt i regnet och ensamheten. :hihi
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Var det ingen annan på!
Hade det inte vart för det jäkla huvet så hade jag kommit...

2,5km spåret är roligare än milen även om man få ta några varv :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Var det ingen annan på!
Hade det inte vart för det jäkla huvet så hade jag kommit...

2,5km spåret är roligare än milen även om man få ta några varv :)

2,5:an är för små flickor. :fakta :D Skyll på huvvet' - frisk luft och motion funkar bättre än ipren! :fakta

Men jag har sprungit roligare milslingor...lindmuren i Sura is the shit hittills, mer action och rocknroll i den.
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Ehh, 2,5:an är ju bara upp o ner på björnön (vad jag kommer ihåg iaf :hihi )
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Njahh... Den är rätt platt har jag för mig. Kan det vara Rocklundas 2,5'a du tänker på?

Så kan det vara, men nu blev jag osäker. Det var nån stanns ja brukade springa 2,5an flera varv för den var roligare än det längre spåret :va
Fan va bra minnet är :hihi
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Tack som fan ... testade vågen och har lyckats droppa nära på 16 pannor under vår sommar av galet massa löpande i skogen ;-)

Börjar bli ok i kroppen efter 2 massage pass och ett besök hos kiropraktorn :) Nu är det game on ...
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kribban och Korven överlevde midnattsloppet med bravur. Stående ovationer! :metal

För att vi andra inte skall känna't som att vi kommer undan, så tänkte jag bjuda in till lite löpträning på Rocklunda imöra' - samling 19.00 vid spåret.

Ensamma blir vi inte, tydligen är fläskis och svettig på plats med sin träning med. :)

Vågar ni? Tveksamt. :hihi
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Kribban och Korven överlevde midnattsloppet med bravur. Stående ovationer! :metal

För att vi andra inte skall känna't som att vi kommer undan, så tänkte jag bjuda in till lite löpträning på Rocklunda imöra' - samling 19.00 vid spåret.

Ensamma blir vi inte, tydligen är fläskis och svettig på plats med sin träning med. :)

Vågar ni? Tveksamt. :hihi

på tok för sent! orkar inte jobba till 19, å känns dumt att åka hem när man har 500m till björnön från jobbet...

:D:D
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Bangar då jag är i Skellefteå på jobb .... hade kunnat vara spännande ... :D Fläskig och svettig... kör dom utomhus också ?? Trodde att det bara var instängda joggpass med rosa hantlar av tyg? ( har en bror som varit instruktör där )

Kribban och Korven överlevde midnattsloppet med bravur. Stående ovationer! :metal

För att vi andra inte skall känna't som att vi kommer undan, så tänkte jag bjuda in till lite löpträning på Rocklunda imöra' - samling 19.00 vid spåret.

Ensamma blir vi inte, tydligen är fläskis och svettig på plats med sin träning med. :)

Vågar ni? Tveksamt. :hihi
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Bangar då jag är i Skellefteå på jobb .... hade kunnat vara spännande ... :D Fläskig och svettig... kör dom utomhus också ?? Trodde att det bara var instängda joggpass med rosa hantlar av tyg? ( har en bror som varit instruktör där )

Jodå, de kör jogging i grupp också! Jag testade medelpasset men det kändes lite klent. I intensivgruppen springer de flesta skiten ur oss men jag har tänkt att jag ska våga mig dit och prova det någon gång. Svågern springer i Intensiv och han gör milen under 40. :Bugar
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jodå, de kör jogging i grupp också! Jag testade medelpasset men det kändes lite klent. I intensivgruppen springer de flesta skiten ur oss men jag har tänkt att jag ska våga mig dit och prova det någon gång. Svågern springer i Intensiv och han gör milen under 40. :Bugar

Under 40 alltså... :näsblod
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skoj värre, hade med Madde (som kämpar med trött knä, går av bara helvete), och ett par hårdingar från MSK Hammaren, och mötte upp Kribban vid spåret. :)
Lyxrunda helt klart, småelak slinga att hålla tempo på, det är naggande gott!

http://bit.ly/9EYU9C

Kribban körde intervall, och sprang om mig i en av de tyngre backarna i början...så jag tappade fokus helt och hållet. :hihi

Vi lär samköra lite, El Chorizo Grande och Trixarn' - onsdag, prova på lite intervall?
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Onsdag förflyttar jag mig ifrån Skellefteå till Luleå så det blir tyvärr tufft att klara av ...

Skoj värre, hade med Madde (som kämpar med trött knä, går av bara helvete), och ett par hårdingar från MSK Hammaren, och mötte upp Kribban vid spåret. :)
Lyxrunda helt klart, småelak slinga att hålla tempo på, det är naggande gott!

http://bit.ly/9EYU9C

Kribban körde intervall, och sprang om mig i en av de tyngre backarna i början...så jag tappade fokus helt och hållet. :hihi

Vi lär samköra lite, El Chorizo Grande och Trixarn' - onsdag, prova på lite intervall?
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Skoj värre, hade med Madde (som kämpar med trött knä, går av bara helvete), och ett par hårdingar från MSK Hammaren, och mötte upp Kribban vid spåret. :)
Lyxrunda helt klart, småelak slinga att hålla tempo på, det är naggande gott!

http://bit.ly/9EYU9C

Kribban körde intervall, och sprang om mig i en av de tyngre backarna i början...så jag tappade fokus helt och hållet. :hihi

Vi lär samköra lite, El Chorizo Grande och Trixarn' - onsdag, prova på lite intervall?

Rocklundas 10'a under 50 är riktigt :tummenupp! Mysko startposition dock! :) Har nog aldrig startat där. Det kanske skulle vara kul att testa som variation. Man blir inte lika trött till backarna vid 3 och 4 km men å andra sidan får man avsluta ganska mycket uppför.

Funderar på att köra lunchträning idag och kanske, möjligen, eventuellt testa att köra med Friskis på Torsdag så då blir onsdag vilodag. Nästa vecka ligger blodomloppet så då blir det lätt träning fram till dess. Helgen kanske? Då kan ju tyvärr inte Tomas hänga på men vi andra kanske kan?
 

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Drog första repan idag på björnön, på mycke länge.. ehh de va väll ett uppvaknande kan man väl säga :)
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top