Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se så! en kväll i lugnt tempo, känn dig inte för stursk nu bara och ta ut dig helt, tag hellre 1h+några min promenad idag och ge dig på löpandet imorgon igen.
innan du vet ordet av har du besökt din lokala gympahall och gått på både spinning, boxing och nått annat!![]()
Lycka till i jakten på den kvinnotjusande kroppen!
hehe sitter i samma sitts själv fast jag har inte lyckats komma igång igen ännu brist på motivation men skall nog ta o sticka ut o springa lite idag,
så sant som det var sagt Nu får det vara nog!
Jag äter gröt 3ggr om dagen(d.v.s. bara gröt mannagrynsgröt till frukost, havregrynsgröt till lunch och fiberhavregrynsgröt till middag).
Vilken skiva? Den har jag inte hört tror jag=)2806783Och plötsligt började jag tänka på hassan..
Det var en gång en liten liten gubbe, som satt vid ett litet litet bord
och på det lilla lilla bordet stod en liten liten skål
och i den lilla lilla låg en liten liten klick gröt
och den lilla lilla gröten åt han med en liten liten sked...
..och ..till... grö.. ..sa.. stol.........
Jag tar osockrad yoghurt / fil med keso i till frukost, ett par ägg brevid till det... Har under 2-3 år gått ner 32kg för att nu väga 79-82 beroende på dagsform och nu är det storsatsning inför sommaren! Lycka till med din viktminskning!
Är det förresten nån som har tips på bra frukost med lite kolhydrater?
Tre ägg och två apelsiner som idag var inte sådär jätteballt. Man kan ju inte trycka i sig ett pkt skinka varje morgon, då blir man ruinerad. Proteindrink kanske funkar, men hur äckligt är inte det
Ligger på runt 24 i bmi tror jag, siktar på att komma ner till iallafall 22 eller lägre.
Jag tar osockrad yoghurt / fil med keso i till frukost, ett par ägg brevid till det... Har under 2-3 år gått ner 32kg för att nu väga 79-82 beroende på dagsform och nu är det storsatsning inför sommaren! Lycka till med din viktminskning!
MVH
Inspirerande! Går jag ner 10 kilo är jag nöjd. Kan jag sen hålla den vikten SAMTIDIGT som jag bygger muskler (dvs bränner fett samtidigt) så vore det kanon!
Youghurt och keso? Det var en lustigt blandning, men varför inte!
Ligger på runt 24 i bmi tror jag, siktar på att komma ner till iallafall 22 eller lägre.

Kan ju säga att Göran Persson(FD statsminister) och Peter forsberg(Hockey proffs) har samma BMI. Ligger på runt 24 i bmi tror jag, siktar på att komma ner till iallafall 22 eller lägre.
Kessela Light med en k fingerborj Fun Light i är ett bra mallanmål om du vill ha ner kolhydraterna...massa protein och skitgott...görgott menar jag ;
Ta inte för mycket saft bara, blir sötsliskit då...rör om ordentligt innan du äter det. Bra "efterrätt" eller kvällsmums med![]()
Ett tips bara, skummad lite i tråden så det kanske inte stämmer med vad ni skrivit, men skit i det och testa![]()
Är det förresten nån som har tips på bra frukost med lite kolhydrater?
Tre ägg och två apelsiner som idag var inte sådär jätteballt. Man kan ju inte trycka i sig ett pkt skinka varje morgon, då blir man ruinerad. Proteindrink kanske funkar, men hur äckligt är inte det?
Man kanske skulle följa rockstjärnornas exempel och bara köra kaffe+cig till frukost![]()
Jag siktar in mig på Tomte 2007 istället.

Jag siktar stenhårt på att komma i form till sommaren![]()
Sist jag kollade var "rund" en form.
Goretex rockar...
Jag siktar stenhårt på att komma i form till sommaren![]()
Sist jag kollade var "rund" en form.
Goretex rockar...

Ok. Hur mäter man fettinnehållet i sin kropp då?2807400Kan ju säga att Göran Persson(FD statsminister) och Peter forsberg(Hockey proffs) har samma BMI![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |