Beöver tips på slip-on till Hornet!

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Morsan har precis sålt sin Intruder 800 och köpt en Hornet 600 -06. Eftersom hon snart fyller år så tänkte jag att ett slip-on skulle vara kul att ge bort. Därför skulle jag behöva tips på lite snygga slip-on till denna hoj. Helst ska det inte vara för dyrt, men posta alla förslag i alla fall!

Fred00 skrev:
Morsan har precis sålt sin Intruder 800 och köpt en Hornet 600 -06. Eftersom hon snart fyller år så tänkte jag att ett slip-on skulle vara kul att ge bort. Därför skulle jag behöva tips på lite snygga slip-on till denna hoj. Helst ska det inte vara för dyrt, men posta alla förslag i alla fall!

G.P.R hade jag på min, billigt och bra.

Mivv säljs även av touring butiken.Har ett på min fazer o det låter faktiskt ganska gott om man tar ur bes.insatsen.

Fredr28 skrev:

Köpte MIVV från carpimoto till min S3:a. Med dB killern urplockad låter det kanon.
Var lätt att montera och hyfsat utseende på prylarna. Kanske inte toppfinish men helt klart godkänt.
Dessutom snabb leverans från Carpimoto och bra mejlsupport

De pretto moto var ganska coolt fast då ska nog hojen i övrigt vara lite stylad (som den på bilden).

Hornet_600: Har du bild på hojen med slip-on:et? I så fall vore det kul om du la upp den eller skickade över den till frippe@etek.chalmers.se.

Edit: Det vore även kul att se ett Mivv monterat på en Hornet.

Last edited:
Fred00 skrev:
De pretto moto var ganska coolt fast då ska nog hojen i övrigt vara lite stylad (som den på bilden).

Hornet_600: Har du bild på hojen med slip-on:et? I så fall vore det kul om du la upp den eller skickade över den till frippe@etek.chalmers.se.

Skickar en bild när jag kommer hem.

/Lars

Har ett titan Mivv på min S3 och är klart nöjd. Att det blev just Mivv berodde mest på att jag fick det till halva priset av Touringbutiken i testförardriven de hade i fjol.
Finns två små ljudlänkar i min profil som iaf ger en aning av hur det låter (brum & brumbrum).

Fred00 skrev:

Ett par exempel på olika Mivvs på Hornet 600 (oval + rund).
Dessa är dock dubbelsystem, men finns som enkel.

Bifogat

• mv_H021L4_D.jpg
    mv_H021L4_D.jpg
    30.3 KB · Visningar: 357
  • pv1.jpg
    pv1.jpg
    93 KB · Visningar: 80
Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...