BB's Mcreportage del 3 [fikaposörer]

TomK skrev:
Nästan identiskt med mig då. Lätt, stark och strömlinjeformad (inte spolformad som en del, dock). Perfekt för en hojåkare.

Precis, optimalt i alla lägen.

Skulle vara i segelbåtar som man är lite lång men annars är det bara klockrent.


Filmen gjorde mig för övrigt toksjukt sugen på sommar, såg inte alls skönt ut att hänga vid Rosenhill, dricka lite kaffe och bränna en massa hoj. Blä!
 
sege skrev:
Precis, optimalt i alla lägen.

Skulle vara i segelbåtar som man är lite lång men annars är det bara klockrent.


Filmen gjorde mig för övrigt toksjukt sugen på sommar, såg inte alls skönt ut att hänga vid Rosenhill, dricka lite kaffe och bränna en massa hoj. Blä!

Men det där var ju inte i somras! Det var ju för tre veckor sen, typ.
 
GSXR1100R skrev:
Långa smala individer kan få syrebrist till hjärnan...

Det motsatta gäller för korta människor. Alla vet vi ju vad migrän ställer till med, det måste vara jobbigt att ha det dygnet runt?
 
McB skrev:
Det motsatta gäller för korta människor. Alla vet vi ju vad migrän ställer till med, det måste vara jobbigt att ha det dygnet runt?
Migrän får jag bara när jag tänker på dig, i övrigt så handlar denna tråd om fikusar på Rosenhill, flera av hulliganerna struntade i stopp skylten, en dokumentär om laglösa förbrytare, dessutom tror jag att den lille tjocke med glasögon smet ifrån notan, han har ju aldrig någe pengar och ändå körde han sist iväg.
 
GSXR1100R skrev:
Migrän får jag bara när jag tänker på dig, i övrigt så handlar denna tråd om fikusar på Rosenhill, flera av hulliganerna struntade i stopp skylten, en dokumentär om laglösa förbrytare, dessutom tror jag att den lille tjocke med glasögon smet ifrån notan, han har ju aldrig någe pengar och ändå körde han sist iväg.

Jag tycker om dig också. :fyllisar
 
Ettan var bäst. Sedan blir det som oftast bleka uppföljningar. Huvudpersonen i ettan var t.ex. mycket snyggare än de i uppföljarna. Pojkaktigt blyg, det är sådant vi kvinnor gillar. Vi är trötta på sådana där machofasoner som när ni visar långfingret, varvar motorer och kör på bakhjulet. Nej, i nästa film vill jag se mycket försiktiga kramar i trafiken!
 
Macho Woman skrev:
Ettan var bäst. Sedan blir det som oftast bleka uppföljningar. Huvudpersonen i ettan var t.ex. mycket snyggare än de i uppföljarna. Pojkaktigt blyg, det är sådant vi kvinnor gillar. Vi är trötta på sådana där machofasoner som när ni visar långfingret, varvar motorer och kör på bakhjulet. Nej, i nästa film vill jag se mycket försiktiga kramar i trafiken!

Jag är söt och pojkaktigt blyg. Det är den onde jP som fingrar sådär ont.
 
Mattias skrev:
Jag är söt och pojkaktigt blyg. Det är den onde jP som fingrar sådär ont.

Du skulle kunna vara ja, men sedan förstör du allt med de där värstingbakhjulsåkningarna. Hur ska jag komma åt att krama dig när du gör sådär? :confused:
 
Jag åker på bakhjulet för att hävda mig. Jag vill vara som RoLLER. Eller kanske inte. Jag vet inte.
 
sege skrev:
:hej :hej

Vem är du? Årsmodell på dig? Vilken skola? Björknäs/Nacka gymn? :3freak

Jag är ju en liten 86, så jag tror att det var ifrån björknäs jag känner igen dig. Men jag gick på Ekliden också. Då såg jag dig säkert i Cafeterian och gympasalarna (då var man ju bara moppefucko)
//Adrian
 
cool_adde skrev:
Jag är ju en liten 86, så jag tror att det var ifrån björknäs jag känner igen dig. Men jag gick på Ekliden också. Då såg jag dig säkert i Cafeterian och gympasalarna (då var man ju bara moppefucko)
//Adrian
Vad är du nu då? Du ska vara stolt över att vara ett moppefucko. Tänk på gamlingar som Mattias. Innerst inne så skulle dom göra allt för att få vara ett moppefucko. Men det skulle dom aldrig våga berätta :fyllisar

Roliga filmer BB! Alltid kul att se.
 
Det är ju inte upp till mig om filmerna blir roliga eller inte, det är ju personerna framför kameran ;)

Men jo, uppföljare brukar vara rätt så dåliga. Men jag har mer material, får väl hoppas ni gillar något utav det som komma skall..
 
Fan va jag e snygg, tuff och hård.

BB kan inte misslyckas när jag är med.

Ehm... Ehm... ja... just det. :va

/Lucky9
 
Mmmm, snygg Orange hoj som fastnade på film... :)

Men suck, blev bara SÅ körsugen när jag såg filmen, sommar, sol, krokvägar, och så fika på Rosenhill förstås! Du får filma mer nästa sommar!

/B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top