BB's Mcreportage del 2 [minimoton]

Jaa du, BB... vad säger man?!? :crash Mer minimoto till folket, när kör vi igen?!? :banana

Det var kul det där! Synd att du inte var med och körde, MEN! då hade vi ju inte fått vår egen lilla ego-filmsnutt, eller hur?!? :bow

Och angående wheelies och tjejer, så varför skulle det INTE kunna vara en tjej?!? :fatta! (Nu var det ju ändå inte en tjej, det var en av killarna som jobbade i hallen och VI fick STRIKTA tillsägelser om att wheelade vi så var det SLUTÅKT! :fakta )

KRAM, BB! :hej
 
Yasha skrev:
Jaa du, BB... vad säger man?!? :crash Mer minimoto till folket, när kör vi igen?!? :banana

Det var kul det där! Synd att du inte var med och körde, MEN! då hade vi ju inte fått vår egen lilla ego-filmsnutt, eller hur?!? :bow

Och angående wheelies och tjejer, så varför skulle det INTE kunna vara en tjej?!? :fatta! (Nu var det ju ändå inte en tjej, det var en av killarna som jobbade i hallen och VI fick STRIKTA tillsägelser om att wheelade vi så var det SLUTÅKT! :fakta )

KRAM, BB! :hej


För att ni aldrig skulle strunta i reglerna och wheela puss puss
 
HA HA HA HA, kul film!! :tummenupp
tom jag fastnade ju på bild... :rolleyes:
Som vanligt fanns det en som inte kunde hålla sig i ledet. Fartdåre!! :fatta!



:hej
 
Badkarma skrev:
För att ni aldrig skulle strunta i reglerna och wheela puss puss
Det är sant förstås... :rodnar Jag tog för givet att du hängde på skaran anhängare som anser att tjejer inte KAN wheela! Sorry! :hej
 
Ghost skrev:
HA HA HA HA, kul film!! :tummenupp
tom jag fastnade ju på bild... :rolleyes:
Som vanligt fanns det en som inte kunde hålla sig i ledet. Fartdåre!! :fatta!



:hej
Ja, jäkla unge att vara fartdåre! :6surkart Jag ska nog ge henne på moppo när hon kommer hit imorgon! ;)
 
Last edited:
Yasha skrev:
Ja, jäkla unge att vara fartdåre! :6surkart Jag ska nog ge henne på moppo när hon kommer hit imorgon! ;)

Ja jo det var ju hon som kryssade runt som en missil... *host*bullshit*host* :rolleyes:


:1pajas
 
Och för den som har synpunkter på datumet för evenemanget, så är det MITT FEL att det är fel!!! Jag vidarebefordrade informationen! :fakta

Så, nu har jag tagit på mig ansvaret, så att BB slipper få skit för det! :hej

Rätt datum är naturligtvis 5/10, som det står i tråden vi startade för att samla brudarna... :tuttar
 
Kanske dags för en plan? :va

Julminimoto me glögg kanske? ja inte samtidigt då... :fyllisar
eller kanske en "f*n va de e trist me novemberkörning" :( (med tillhörande novembersprit,vad det nu kan va):öl ?
 
Yasha skrev:
Vadå nästa år?!? :va Det blir ju FLER ggr i vinter naturligtvis!!! :rock

Och så PARTY förstås!!! :fyllisar (ny favvosmiley!)
Din också! Aldrig sett goare smilie! :fyllisar


Bra musikval i början på repotaget BB! Beachboys :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top