BB's Mcreportage del 1

Robban W skrev:
Tack så mycket för alla snälla ord, kul oxå att ni ser det djupare budskapet. Det finns så många som direkt dömmer bort arrangemang å scener som kräver lite mer av sina tittare.
Det viktiga i samanhanget är att vi ser den större bilden och främjar kulturen men även skänker en tanke till den "lilla" mäninskan.
/Robban

Varsågod gullet! :)
Du verkar vara en djup kille, blyg men halv-djup.. ;)
klart vi skänker dej en tanke, vi är tacksamma att du blev stum, nervös å inte hade något att säga för det fick oss alla att le och bli på bra humör! :bow
Eders!/Linn-som inte kan sluta se på den charmiga filmsnutten .

BB skit i skolan å fixa mer filmer nuuuuuuuuuuuuuu :eek:

Ser ni hur han sneglar åt höger hela tiden (hans höger)? Hör ni nån röst i bakgrunden? Japp, det är jag som retas med honom. Kanske klädde jag av mig lite oxå. Allt för konstens skull :rolleyes: Jag gör visst pojkar nervösa :D

Fast nu ska jag inte säga nåt mer för jag misstänker att jag själv kan hamna i samma situation.. BB, du får fixa en förhandsvisning av min inspelning! Har helt glömt vad jag sa, men jag vet att det var pinsamma grejer. *skäms*

Frida skrev:
Ser ni hur han sneglar åt höger hela tiden (hans höger)? Hör ni nån röst i bakgrunden? Japp, det är jag som retas med honom. Kanske klädde jag av mig lite oxå. Allt för konstens skull :rolleyes: Jag gör visst pojkar nervösa :D

Fast nu ska jag inte säga nåt mer för jag misstänker att jag själv kan hamna i samma situation.. BB, du får fixa en förhandsvisning av min inspelning! Har helt glömt vad jag sa, men jag vet att det var pinsamma grejer. *skäms*

Som jag minns det svankade du å kastade slängkyssar samtidigt som du mimade "I love you"

Frida skrev:

Bildbevis! :kär

Robban W skrev:
Som jag minns det svankade du å kastade slängkyssar samtidigt som du mimade "I love you"

Önsketänkande kallas det :fakta

Men jag har lärt mig nåt av dig, Robban: Ibland är det bättre att hålla tyst. Ska försöka komma ihåg det nästa gång jag blir filmad! :crash

Jag tycker minsann att Mattias slår mig under bältet hela tiden nu.. Nej, jag var inte topless. Men jag lovar, den som spyr om jag skulle vara det måste vara ungefär lika knasig som Mattias..

Strunta i skolan? Jag önskar jag kunde faktiskt..
Skall fnula lite i helgen med filmerna. Ni får la hålla ut.

Roller har inte kommenterat mitt mediaprojekt ännu :(

Frida skrev:
BB, du får fixa en förhandsvisning av min inspelning! Har helt glömt vad jag sa, men jag vet att det var pinsamma grejer. *skäms*

Får jag också komma & titta?

//en som inte glömt vad som sas... :D

Bikerbitch skrev:
Roller har inte kommenterat mitt mediaprojekt ännu :(

RoLLER har ju uppnått sitt mål med mc-åkat.
Han har skaffat flickvän så hojen (och sh) är nog parkerad tills det spricker och han måste ut och wheela till sig något nytt kjoltyg :brynad

Bikerbitch skrev:
Aha. Så Rollers hoj säljs snart på Blocket för att dom måste ha råd med barnvagn, större bil o villa...?

Man kanske ska pm'a ett skambud.
Den är ju trots allt gått halva sitt liv på bakhjulet. :D :D

Fast då blir det ju lite fel när det står I am mr Wheelie på den, jag som inte (kan) stuntar :eek:

Caffe skrev:
Man kanske ska pm'a ett skambud.
Den är ju trots allt gått halva sitt liv på bakhjulet. :D :D

Fast då blir det ju lite fel när det står I am mr Wheelie på den, jag som inte (kan) stuntar :eek:

Det enda Roller gör nu är väl att Fortplanta sig.
Du kan väl skrapa bort den texten, eller så försöker du efterlikna dess förre ägare

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman