Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hur mycket sparar du då om du går ner tillbaka till 10/10 ?DwD skrev:"Din bredbandsanslutning kommer att uppgraderas till 100 Mbit/sekund nedströms och 10 Mbit/sekund uppströms vecka 46"
FREEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IDG LÄNK
morlock skrev:Hur mycket sparar du då om du går ner tillbaka till 10/10 ?

Skulle vilja se reaktionen om dom satte 100/halv duplex..DwD skrev:dom sätter väl uttaget i 100/full duplex och använder någon form av bandbreddsbegränsning. hoppas detta inte orsakar mer latency osv![]()

R1 Uffe skrev:Varför vill ni ha så hög upload hastighet ????
Tjohoo, v 43 i PIteå![]()
Men räcker inte 10Mbit att ladda upp .pdf filer till din polares FTPHinkas skrev:Så att man kan skicka .pdf filer till varandra fort... Helst då manualer som man laddar ner LAGLIGT från nätet, för vi håller inte på med sådant där som DC och sådant... det är ju olagligt numera...
Jag behöver säkert inte en klass7 motorcykel heller men det känns bra att ha nånting som rör sig ifall jag vill detR1 Uffe skrev:Men räcker inte 10Mbit att ladda upp .pdf filer till din polares FTP![]()
![]()
![]()

Har verkligen inga probs att hålla min ratio uppe med mitt 24(19)/1(0.9) adsl2+.. ligger på 7gig uppladdat o 6gig ner om dagen på swebits.. men visst det står ju på dygnet runt, men det e absolut inga problem. Fast visst vore det mkt lättare med 10 mbits upp..=Drex= skrev:100/10..24/24 ni bor i lägenheter va?
Sunk ADSL suger ju..förbannat jobbit hålla ration uppe![]()
Maverick skrev:Har verkligen inga probs att hålla min ratio uppe med mitt 24(19)/1(0.9) adsl2+.. ligger på 7gig uppladdat o 6gig ner om dagen på swebits.. men visst det står ju på dygnet runt, men det e absolut inga problem. Fast visst vore det mkt lättare med 10 mbits upp..![]()
Eftersom jag sparar en massa filmer på burken så har jag alltid en massa filmer jag hjälpa till o seeda på där det finns få seedare el mkt leechare.. har ca 700 gig dvdfilmer.. så har jag dragit hem en film där det finns en massa seedare så stänger jag av direkt o seedar en annan.. gärna en film som halkat ner lite på req-sidan.heimdal skrev:hmm.. jag har stora problem med å hålla mi ratio.. tar ju en timme å få ner en DVDfilm, men fan flera dar å ladda upp samma mängd data.. även fast de står å puttrar dygnet runt
Vilka PDF-dokument delade den här ut? http://www.idg.se/ArticlePages/200510/11/20051011095337_CS/20051011095337_CS.dbp.aspHinkas skrev:Hmmm, minratio ligger på ca 2tb upp och ett par gig ner
Mycket pdf dokument blir det![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |