Vägbula skrev:Undrar vem som är knäppast, dom som ser på skiten eller dom som är där inne?![]()
![]()
Eller dom som jobbar med det?...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vägbula skrev:Undrar vem som är knäppast, dom som ser på skiten eller dom som är där inne?![]()
![]()

Dee_cati skrev:Hmmm, luder brukar man väl säga om lösaktiga människor, både hane och hona. Iaf där jag är ifrån. Och nu såg jag filmen "bb-bogart" och den tjejen är defintivt ett luder! Han också, han har ju dessutom flickvän...
soppatorsken skrev:Fast det är väl inte Carro som ligger där? Caroline är väl brunett.


Bikerbitch skrev:Djävla tjat om BB här.
BigBrother är verkligen the place to be om vill bli Bkändis...
Vi andra blir istället A-kändisar!
Ni ska få se en annan BB på Tv istället, i framtiden![]()

Chrille skrev:Jag tror inte att du blir smartare av att se BB, på samma sätt som att jag sällan blir smartare av att se på TV när jag kunde ha läst en bok. Men du kanske har ett bättre utgångsläge![]()

Chrille skrev:Är det den mindre begåvade delen av den manliga befolkningen som tittar på BB??
Hon är inget luder och horar inte förrän hon tar betalt. Innan hon har fått betalt är hon kåt, framåt, initiativtagande eller öppen för förslag.
Förbannat märkligt att killar som äger hoj och därigenom bör betraktas som vuxna ska resonera som korkade talibaner. Gemensamt med för nästan alla dessa "talibaner" är att det hade varit helt ok för dom att knulla tre brudar på en helg......eller varför inte samtidigt?

Chrille skrev:Hon är inget luder och horar inte förrän hon tar betalt. Innan hon har fått betalt är hon kåt, framåt, initiativtagande eller öppen för förslag.
oFFkeFF skrev:Varför nu det skulle vara eftersträvat att vara en A-kändis.
Är Svartenbrandt en a-kändis![]()
![]()
Bikerbitch skrev:Det vet du väl att A alltid är bättre än B!
A-kortet är bättre än Bil-kortet t ex![]()
oFFkeFF skrev:Men B-kupa är väl bättre än A-kupa![]()
![]()
Den satt som en keps!!!! 
Dee_cati skrev:Hmmm, luder brukar man väl säga om lösaktiga människor, både hane och hona. Iaf där jag är ifrån. Och nu såg jag filmen "bb-bogart" och den tjejen är defintivt ett luder! Han också, han har ju dessutom flickvän...
Chrille skrev:Du ska inte försöka inbilla mig att ni kallar en kille luder på exakt samma sätt som en tjej, med samma negativa laddning. Det där resonemanget stinker
Och i övriga Sverige är ett luder=hora=prostituerad. Och såvida inte bruden i BB sa "Om jag får x hundra spänn så får du pilla mig i muffen" så är luder/hora ett korkat ordval som borde vara reserverat för folk som vuxit upp i genetiskt utarmade bygder där utbildning begränsas till vad det skvallras om på helgmiddagarna.
Bikerbitch skrev:Djävla tjat om BB här.
BigBrother är verkligen the place to be om vill bli Bkändis...
Vi andra blir istället A-kändisar!
Ni ska få se en annan BB på Tv istället, i framtiden![]()
oFFkeFF skrev:Men B-kupa är väl bättre än A-kupa![]()
![]()
]McB skrev:Hmm... Ja, just det... Detta har jag nog kommenterat förut.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |