BB Jessica vann!!! fy fan

Tventon_ skrev:
2183071 är mest förbannad att alla små tjejer går på tramset..
:huvet
Ja det är riktigt illa. Att sätta in ett sajko i tv som super jävligt illa, är våldsam, etc. och som samtidigt är stolt över det och ser sig själv som nån jävla gudinna är riktigt illa.

Homo skrev:
2182956 :mattias hon som knullat alla i huset va.. :hihi ser inte skiten själv men jag har blivit drabbad ändå genom media

Hehe låter som att hon kanske också har "lekt" med cheferna som sköter tittarsiffrorna ;)

tänkte på dom som skriver "like i care" "intresseklubben" o.s.v. :) varför kikar ni in i tråden då haha :P

spexarn skrev:
2184827 tänkte på dom som skriver "like i care" "intresseklubben" o.s.v. :) varför kikar ni in i tråden då haha :P

föR ATt Va koOL å tuFf juh!! *ler* MåZTe va Badazz!!! :dUnKazPexaRNIhuvETtypJättehÅrtliXOm

Det tragiska är att det säkert haft så många tittare så skiten börjar om till hösten. Alla deltagare varje år verkar vara mindre begåvade än tidigare deltagare... :va

morlock skrev:
2185087 Det tragiska är att det säkert haft så många tittare så skiten börjar om till hösten. Alla deltagare varje år verkar vara mindre begåvade än tidigare deltagare... :va
När BB kom ut första gången för några år sedan var det en ny intressant grej att göra TV på, det var kul. Nu är det bara massa idioter i huset, massa fylla, sexfester, tidningsuppslag som "BB-Jessica mådde inte bra!!" ist för att meddela någon riktig händelse som "Stockholm brinner" eller liknande.
BB verkar vara viktigare än mkt annat. Dåliga förebilder för småflickor är det med också :död

LOL :hihi

Bifogat

• jessica.jpg
    jessica.jpg
    16.6 KB · Visningar: 55
  • jessica_368.jpg
    jessica_368.jpg
    24.3 KB · Visningar: 50
Snälla människor, bojkotta sånt skit! Ser ni inte vart samhället är på väg?
Och ni som tittar på sånt skit leder verkligen vägen dit..

:mad:

Starstriker skrev:
2183838 När kommer nakenbilderna?

:D

Snälla, bespar mig...Det lilla jag sett så har hon gått runt i endast stringisar...o enl kvällspressens löp så funderar hon på att vika ut sig... :va

Asså okej om nån vill vika ut sig...men vem betalar för nakenbilder på någon som aldrig varit påklädd???

Jag fattar inte ens varför sånt värdelöst vetande fastnat i skallen...?? :3freak

Det är ganska faschinerande att tjejen bara är 21 år gammal, hon ser ju inte ut att vara en dag under minst 30 i ansiktet.

Det mest tragiska är att småtjejer och tonårstjejer ser henne som en idol och vill bli som henne.

Skulle min dotter se J som en idol och förebild skulle jag anse mig ha misslyckats med ge henne sunda värderingar under hennes uppväxt som mor.

Liwa1 skrev:
2185471 Det mest tragiska är att småtjejer och tonårstjejer ser henne som en idol och vill bli som henne.

Skulle min dotter se J som en idol och förebild skulle jag anse mig ha misslyckats med ge henne sunda värderingar under hennes uppväxt som mor.

Ja huvva, kan knappt föreställa mig vilket nederlag det skulle kännas som ifall ens ungar skulle ha det som mål.

det var väl bra att J vann, hon har i alla fall vet att lägga pengarna på något vettigt.....nya bröst och resa lite...... :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg