BB brände phett på Bogesund

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Kul och se ni ar i farten igen i sverige. Ta't lugnt!

och tack for Sporthoj.com support BB och Zpix. :tummenupp

Har regnar det och jag vaknade just upp. Suck...
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
McB skrev:
Den där ställ- och jackkombinationen var inte snygg. :zpy


Vafan säjeru? Det är min antiposer-kostym. Precis så vidrigt ful så ingen rimligen kan gilla det. Utom jag, för jag är gay.
 

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
Freppa skrev:
Jag vet inte VAD Mattias gör för min, men han ser ut som en "Garbage Palekid" om någon nu minns dom. Det, eller "Fat Bastard" från filmerna som härmar James Bond (minns ej namnet just nu). Detta säger jag mest för att spä på eventuell 30-års kris ;) :bow :tummenupp


Varför har überkapitalisten en Nirvana T- shirt?
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Mattias skrev:
Vafan säjeru? Det är min antiposer-kostym. Precis så vidrigt ful så ingen rimligen kan gilla det. Utom jag, för jag är gay.

Så du har bojkottat ditt Dainese T-age i ren protest mot alla squids?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
McB skrev:
Så du har bojkottat ditt Dainese T-age i ren protest mot alla squids?

Eller så tar jag fram mitt T-age när saltslaskpölarna försvunnit. Mitt Dainese Graphica från 1990 råkkar ju. Fattar ni inte det?
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Mattias skrev:
Eller så tar jag fram mitt T-age när saltslaskpölarna försvunnit. Mitt Dainese Graphica från 1990 råkkar ju. Fattar ni inte det?

Jag kan inte förstå att du verkligen har köpt det där stället för att du tyckte att det var snyggt en gång i tiden. Inte mer än 13 år sedan heller. :skrämd

En fråga av ren nyfikenhet: vad hade du för hoj till det stället, och vad var det för färger på den? Har du några bilder från den tiden då stället var nytt? Detta frågar jag i rent akademiskt syfte, jag har inget personligt intresse i det. :D
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Jag köpte det där stället 1995. Jag skulle ha det att åka på arslet i, så jag tyckte inte att färgerna var viktiga. Jag har ett till likadant i orange/rosa/guld om nån vill vara ÄNNU mer gay.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Mattias skrev:
Jag köpte det där stället 1995. Jag skulle ha det att åka på arslet i, så jag tyckte inte att färgerna var viktiga. Jag har ett till likadant i orange/rosa/guld om nån vill vara ÄNNU mer gay.

Snälla, kan jag inte få köpa det? Ska satsa på Rookie 600 tills nästa säsong, och jag måste ju vara bäst inom något område.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
För orange/guldlädret? Asså, kvaliteten och skicket är det absolut inget fel på. Färgerna är väl sådääär. 4000:-, kanske.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Ninja-Mackan skrev:
Varför har überkapitalisten en Nirvana T- shirt?

I min ungdoms dag så gick även jag omkring med lite längre hår, M90-kängor, och njöt av Kurt Corbains sällsamma stämma - självklart var man på sjöhistoriska och lyssnade på dom (och skrattade åt Teenage Fanclub för att de var så packade, framförallt trummisen som slängde ut sina trumpinnar efter varje nummer, tills han kom på att de var slut och de fortfarande hade några nummer kvar. Den odödliga (sluddriga) kommentaren "Ey, Could I have my drumsticks back please", kändes helt rätt). Det gör jag än idag, men självklart sitter jag samtidigt och räknar ut hur jag skall kunna tjäna pengar på det och förtrycka massorna ;)

Ack du glada 90-tal. Vad hände med Grunge-vågen egentligen? Då fanns det RIKTIGA band som Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden (huvva att de splittrades) m.fl.
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Mattias skrev:
För orange/guldlädret? Asså, kvaliteten och skicket är det absolut inget fel på. Färgerna är väl sådääär. 4000:-, kanske.
Orange/Rosa/Guld? 4000:-?
Näh, jag hade iaf krävt minst 5 lakan för att skämma ut mig i ett sånt.. ;)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Blivande republiken Sverige
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Freppa skrev:
Ack du glada 90-tal. Vad hände med Grunge-vågen egentligen? Då fanns det RIKTIGA band som Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden (huvva att de splittrades) m.fl.

Nu när man ser överstepotatis Freppa i den svarta T-shirten undrar jag bestämt var jag har förlagt min dito? Nåja, får väl beställa en ny på Ginza...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top