Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:Vad innebär "semi-factory RC211V"?
Får de en hoj som är snäppet under den som Repsol har?
oFFkeFF skrev:Bayliss är en bra chaufför, men vass nog att rå på rossi trots en Honda tror jag inte. Men hoppas de har rätt, för han bör få vara kvar i motoGP iaf.
Goodstuff skrev:Vermeulen kör inte MotoGP nästa säsong men troligen året därefter. Fast världsmästare tror jag inte han blir.
maxximus skrev:Säg inte det, grabben e grymt snabb.
Visst kan han ta VM, bara Rossi går i pension.....

Goodstuff skrev:Det underligaste med orginalfråga, dvs Bayliss till Honda, är ju att artikeln skriver att Honda skulle starta med åtta hojar vilket jag inte hört någon annanstans. De skriver ju att Camel Pramac Pons ska splittas till två team med två hojar och då skulel det vara Repsol Honda, Telefonica Movistar Honda, Camel Pons och Bridgestone Konica.![]()
Goodstuff skrev:Det är bara min högst personliga uppfattning men jag baserar den även på en del fakta. I år har han regelbundet, iofs på en till början maskinmässigt underlägsen maskin fått stryk av förare som Laconi och Haga vilka bägge har provat på MotoGP med ytterst modesta resultat. Visst är Vermeulen ung men det finns det fler förare som är som har stor potenial, Pedrosa, Dovizioso, Elias, Porto, Hopkins, Hayden och framförallt Rossi. Vermeulens största framgång hitills är ju SS_VM och den enda SS-VM mästare som kört MotoGP är ju Andrew Pitt och han imponerade inte direkt även om mycket av det kan tillskrivas materialet.
Kontentan: Han har inte visat tillräckligt mycket mot riktigt kvalificerat motstånd för att jag ska klassa honom som ett framtida Världsmästarämne.
Strider skrev:Bayliss kommer att köra MotoGp 2005. Det stod han på en scen i söndags efftermiddag i Birmingham och påstod med ett stort leende från öra till öra.
UFFE ISAKSSON skrev:Skulle Vara Kul Om Han KÖrde Suzuki?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |