Battlefield Vietnam

det funkar om du hittar en "crackad" server. :banana

Men inte på dom vanliga.

Men inte har du väl laddat ner spelet?!
Olagligt ju :fatta! :)

Efter hur DICE behandlade min polare, som var anställd där, kommer jag aldrig köpa ett spel dom gjort mer. :)

Inte en susning hur det fungerar på nätet, det fungerar inte lokalt, singelplayer är inte roligt :(

Last edited:
BF Viet funkade inte för mej när jag crackat, men finns listor lite varstans med crackade servrar som nån nämnde :tummenupp

Spela över nätet...

Det finns en sak Ni kan göra för att köra online. De flesta riktiga "servrar" Har ju koll på knäckta verisioner.

Lura spelet...

Ange nätverkspel lokalt.. inte internet. Då kan man spela med crackad verision. Vi var ett gäng som kör BF 1942 och vi hade TS (Team speak så vi kunde ange IP osv) Gick utmärkt att spela över internet.

Finns säker IP adresser på nätet för de som vill spela över nätet utan att betala de där 100-lapparna.

Om någon har skarp verision funkar det inte.. De måste ladda ner en crackad EXE och byta ut originalfilen temporärt..

Någon som kan svara på varför jag inte kan spela lokalt över nätverk med en crackad version utan att det står "Data differs from server"? Båda datorer kör samma version och crack.

Snåljåpar.. BFV är ett spel som är värt att köpa :fakta

WaZZe skrev:
Snåljåpar.. BFV är ett spel som är värt att köpa :fakta

..som jag vid ett flertal tillfällen sagt.. Jag kommer aldrig köpa ett spel DICE tillverkat efter det dom gjorde mot min polare som jobbade där. :) Således tankar jag ner. :D

Plåtniklas skrev:
..som jag vid ett flertal tillfällen sagt.. Jag kommer aldrig köpa ett spel DICE tillverkat efter det dom gjorde mot min polare som jobbade där. :) Således tankar jag ner. :D

Vilka e DICE :confused:

E de några man ska va rädda för???

Bengan skrev:
Någon som kan svara på varför jag inte kan spela lokalt över nätverk med en crackad version utan att det står "Data differs from server"? Båda datorer kör samma version och crack.
Uppgradera, funkade för mig. (det kan vara bra att ha orginala exe och dll filen)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman