Battlefield-klan

Battlefield är för jävla bra och bättre kan det bli när vi får piska norrmännen med stridsfordon 90 i Silent Heroes den 19 dec :).

Men ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige!

sgtpepper skrev:
Battlefield är för jävla bra och bättre kan det bli när vi får piska norrmännen med stridsfordon 90 i Silent Heroes den 19 dec :).

Men ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige!

..och som det inte räcker så var jag med och Betatestade det! Iofs skiter väl ni i det. ;)

KÖP det. Väl värt stålarna. :)

ni som inte köpt spelet, GÖR DET!! Battlefield är ju utvecklat av det svenska bolaget DICE, se till att stödja svenska speltillverkare god damn it! Det är ju hur ballt som helst att det ballaste FPS-spelet till dags dato är utvecklat på Södermalm i Stockholm, Sverige! :fakta

Kan inte någon fixa en server (DC) lr om vi går in på någon efter att Silent Heroes släpps den 19 dec?
Bara att boka in en tid!
Förslag....

Är silent heroes en mod eller? har inte spelat Bf på säkert 1år.

Finns det någon server uppe? Är gärna med o lirar. Både BF och DC. Dock måste jag sägga att DC modden drar upp BF ett gäng så hälst DC..

Det märks att man missar mycket när man är borta ett tag, lär ju va n00b på spelet nu innan var jag 31337 :D

Therudeboy skrev:
Det märks att man missar mycket när man är borta ett tag, lär ju va n00b på spelet nu innan var jag 31337 :D

Silentheroes kommer om 4 dagar. Jippie.

Vi måste hitta någon server som alla kan lira på. Så kul det hade varit.

Även med Desert Combat.

Nån som har senaste DC-patchen (0.5) och en vettig lina som vill låta mig tanka ner den? Hittar ingen med bra uppkoppling. :(

Jag spelar redan i en bf-klan men jag är gärna med och leker lite på pub om ni vill, antingen bf lr dc. ICQ:46253978

Fått tummen ur röven och laddat ner DC nu, måste bara säga att det är mycket roligare att spela nu än innan :)

Fått tummen ur röven och laddat ner DC nu, måste bara säga att det är mycket roligare att spela nu än innan
Helt rätt, 0,6 är skitbra!!!
Blir det nån klan-lira eller?
Man skulle ju kunna sätta [Sporthoj] framför namnet bara?,
Mvh
[Swe]_Gumpa

Jag tycker vi dunkar fast ett [Sporthoj] framför namnet. Då ser man ju direkt om det e nån inne på samma server.

För övrigt så lirar jag nästan bara Silent Heroes nuförtiden. Så sjukt kul.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing