Battlefield Bad Company (xbox360)

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Liten fråga fundrerar på att köpa ett online spel att lägga lite timmar på och då tänkte jag köra battlefield.. Är det någon här som spelar de på xbox?

Är det något att ha eller är det skit eller ska man vänta tills tvåan kommer ut?

:)

spelade det bara i singlemode, kul spel, går att skjuta sönder en del miljöer osv.

Kan dessvärre inte svara på hurvida det är något bra online-lir, minns inte ens om det fanns en mp på det....:va

Men skall du ha ett run&gun så är väl COD6 det senaste, körde det på PC'n i storymode, men tröttnande omgående i multiplayer, föredrar lite knivigare spel än så.

Battlefield serien är aldrig fel. Har ettan till PS3 och är väl ett trevligt lir, dock måste jag säga direkt att jag får allergi när jag spelar FPS på konsoll. Så fruktansvärt svårt att lira med kontrollerna och inte tangetbord + mus.
Bad Company 2 har jag provat betan till och det är klart bättre än ettan.

har xbox.

spelar bad company online---->apbra!

det mesta går att panga sönder och det är väldigt bra känsla i spelet. det är bättre än modern warfare2.

se till att skaffa headset bara.

i mars kommer bc2.

skaffa skiten nu.

KÖTT! (adrenalin sprutan :tungan)

Spelade det några kvällar i fjällen och det finns gott om grabbkvällspotential i det där spelet :hihi

har xbox.

spelar bad company online---->apbra!

det mesta går att panga sönder och det är väldigt bra känsla i spelet. det är bättre än modern warfare2.

se till att skaffa headset bara.

i mars kommer bc2.

skaffa skiten nu.

Jag har köpt det nu det var fan as as bra dock tyckte jag online delen var lite hetsig men jag har bara provat den en gång så.. :) Tvåan kommer jag köpa och då kommer jag spela lite mer seriöst online känns dock lite tråkigt nu när alla är på så hög level och jag är sist... :(

Jag har köpt det nu det var fan as as bra dock tyckte jag online delen var lite hetsig men jag har bara provat den en gång så.. :) Tvåan kommer jag köpa och då kommer jag spela lite mer seriöst online känns dock lite tråkigt nu när alla är på så hög level och jag är sist... :(

no worries, du kommer bli bättre ju mer du spelar såklart, dessutom när du blir det så fylls det på med nya gröngölingar som du kan peppra :)

i mars så släpps 2'an och du kommer vara duktigt bra då.

no worries, du kommer bli bättre ju mer du spelar såklart, dessutom när du blir det så fylls det på med nya gröngölingar som du kan peppra :)

i mars så släpps 2'an och du kommer vara duktigt bra då.

Kört lite online nu och det är fan as as kul inte lika lätt som med pc men roligt iallafall.. :)

Tycke dock att singel player delen var lite för kort tog mig bara åtta timmar och spring igenom den.. :gnissla

Kört lite online nu och det är fan as as kul inte lika lätt som med pc men roligt iallafall.. :)

Tycke dock att singel player delen var lite för kort tog mig bara åtta timmar och spring igenom den.. :gnissla

du vänjer dig med handkontrollen och det är online som är the shit. hitta favvo-bössan nu :)

du vänjer dig med handkontrollen och det är online som är the shit. hitta favvo-bössan nu :)

Har jag redan gjort faktiskt m16 är ju en klar favorit men jag spelar som support hela tiden så jag har någon bössa som jag låst upp där. :) Ska spela lite till i kväll måste bara ta lite pause.... ;)

Har jag redan gjort faktiskt m16 är ju en klar favorit men jag spelar som support hela tiden så jag har någon bössa som jag låst upp där. :) Ska spela lite till i kväll måste bara ta lite pause.... ;)

jag kör mest support eller demolition. minor är effektivt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg