Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer alla konsolspelare här välja PS4? Jag och Bettis kommer så klart tillhöra världseliten från start.
Synd att man måste ut med typ 8-900 spänn om man ska ha hela spelet. Rätt så dyrt för ett spel. Det verkar rätt så buggigt än så länge dessutom.
hitta dog tags i single campaign:
http://battlefieldo.com/2013/11/02/battlefield-4-campaign-tag-hunt/
Själv bumrushade jag single player på hard för att unlocka alla vapen. Passade på att ta alla tre slut också.
Tänker mig att jag går på skattjakt på easy senare när jag är småtrött på multiplayer.
måste säga att single campaign var bitvis ganska så...dum i hela huvudet. logiska vurpor, amatörmässig storytelling mm.
jag är sen flera år, dels väldigt ointresserad av single mode, dels ifrågasätter jag varför ens göra det när det är multi som är behållningen. har svårt att se dess existensbehov.
och varför jag ändå spelar igenom de? tjaa, det kan ju trots allt överraska mig positivt. men lägg degen och energin på multin säger jag alt UTVECKLA single mode ordentligt så att vi får slippa ta fram oss som en väl uppenbar snitslad bana iaf.
Håller helt med. Fast jag hängde inte med i storyn alls. Kanske för att jag typ gick till kylen vid alla filmsekvenser ...
BF4 single kändes mest som ett sätt att prova på de olika vapnen ungefär.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |