Battlefield 4 tråden

Status
Ej öppen för fler svar.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Spelade lite inatt (PC).

Mitt gamla grafikkort tuggade fradga, måste köpa nytt.
Lite spontana EA Disconnect (känns igen från BF3-lanseringen ;) )

Ska testa mer idag, var toktrött när jag väl fick igång det.
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
har ett http://www.inet.se/produkt/5409948/msi-geforce-gtx-760-4gb-twinfrozr-gaming-series att sälja .... köpte ett förra lönen med tanken å köpa ett till för SLI denna lön ...men jävla moderkortet stödjer bara Crossfire :huvet .... sååååå jävla klantigt å inte kolla å inet ville inte återköpa :(

om du vill tjacka ... 2 lax ? bud ? det lär kunna köra BF4 på åtminstone high om du har någorlunda klubba i resten av riggen :)
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
http://www.youtube.com/watch?v=F_cgnRtVEFk

Som vanligt är han vettig och pratar om just dom sakerna som gör att jag kör på konsol (förutom pris då).

Kommer alla konsolspelare här välja PS4? Jag och Bettis kommer så klart tillhöra världseliten från start.

Ädit: Förövrigt verkar PS4 vara fullbokad överallt. Någon som har tips?
 
Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Synd att man måste ut med typ 8-900 spänn om man ska ha hela spelet. Rätt så dyrt för ett spel. Det verkar rätt så buggigt än så länge dessutom.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Synd att man måste ut med typ 8-900 spänn om man ska ha hela spelet. Rätt så dyrt för ett spel. Det verkar rätt så buggigt än så länge dessutom.

1100h på bf3-------------->definitivt värt degen.

spelar bf4 på xbox 360 och det är ingen kul upplevelse. jag hoppas att det blir grymt mycket bättre när ps4an kommer för det lär inte bli 1100h på bf4 annars.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Själv bumrushade jag single player på hard för att unlocka alla vapen. Passade på att ta alla tre slut också.
Tänker mig att jag går på skattjakt på easy senare när jag är småtrött på multiplayer.

måste säga att single campaign var bitvis ganska så...dum i hela huvudet. logiska vurpor, amatörmässig storytelling mm.

jag är sen flera år, dels väldigt ointresserad av single mode, dels ifrågasätter jag varför ens göra det när det är multi som är behållningen. har svårt att se dess existensbehov.

och varför jag ändå spelar igenom de? tjaa, det kan ju trots allt överraska mig positivt. men lägg degen och energin på multin säger jag alt UTVECKLA single mode ordentligt så att vi får slippa ta fram oss som en väl uppenbar snitslad bana iaf.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
måste säga att single campaign var bitvis ganska så...dum i hela huvudet. logiska vurpor, amatörmässig storytelling mm.

jag är sen flera år, dels väldigt ointresserad av single mode, dels ifrågasätter jag varför ens göra det när det är multi som är behållningen. har svårt att se dess existensbehov.

och varför jag ändå spelar igenom de? tjaa, det kan ju trots allt överraska mig positivt. men lägg degen och energin på multin säger jag alt UTVECKLA single mode ordentligt så att vi får slippa ta fram oss som en väl uppenbar snitslad bana iaf.

Håller helt med. Fast jag hängde inte med i storyn alls. Kanske för att jag typ gick till kylen vid alla filmsekvenser ...

BF4 single kändes mest som ett sätt att prova på de olika vapnen ungefär.
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Håller helt med. Fast jag hängde inte med i storyn alls. Kanske för att jag typ gick till kylen vid alla filmsekvenser ...

BF4 single kändes mest som ett sätt att prova på de olika vapnen ungefär.

du missade inget; även om du hade sett filmsekvenserna hade du undrat what the hell is going on.

jo ungefär så. samt hitta en del dog tags. amatörer.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Köpte BF4 i går.
Köpte fel och köpte premium först och sen spelet. Så det blev 1100kr i spel igår...
Grym grafik, äntligen får mitt graffekort jobba lite. Kör som vanligt PC och high på allt.
Spelet känns bra, förbättrad grafik mot BF3, inte hunnit spelat mer än 1h så vilka banor mm har jag inte en aning om. Körde lite stridsvagn, vanlig bil. Provade support, medic och engeneer.
Summa summarum. Billigare än BF3 som säkert kosta mej över 10k innan det var klart. Spel, dator mm.
Men nu visar det sig att ett dyrt grafikkort var värt varje krona då det fortfarande duger efter 3år.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top