Battlefield 2

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Nu ska det beställas i veckan, undrar nu om någon här har köpt det redan, när vi lanade BF 1 för nån månad sen så snackades om att många skulle köpa 2:an !!!!!!!!!

Uffe

polaren lirar i NB, dom fick åka till DI häromdagen och provspela för att säga vad dem tyckte om flygstyrning osv.
Den va tydligen inte helt klockren än...

/N

bara inte styrningen blir som i desert combat..., där är det rätt så jobbigt att styra, minsta typ roder utslag och du sitter i backen..

Maciver skrev:
Hörde nått i dag om att det hade blivit flyttat med lanseringen, Nån sa att det inte släpptes förrän i Juni.

Det stämmer bra det. Releasen är satt till Juni, så det är ingen brådska ännu...kommer dock bli ett givet köp när det beger sig! :yoparty

OOOhhhpppssss, såg fel när jag kollade på pricerunner, det kommer ju inte förrens Juni, jag hade nog lite bråttom. Men nu är 2 st GTR spel beställda :tummenupp :tummenupp

R1 Uffe skrev:
OOOhhhpppssss, såg fel när jag kollade på pricerunner, det kommer ju inte förrens Juni, jag hade nog lite bråttom. Men nu är 2 st GTR spel beställda :tummenupp :tummenupp
Hoppas det är bättre än BF:Vietnamn, som var så massivt dåligt och tråkigt att jag inte tror jag varit med om något värre.

Spiken skrev:
Hoppas det är bättre än BF:Vietnamn
Jag tycker att BF:Vietnam var ett riktigt hyggligt lir men med en del problem. Jag spelar det fortfarande då och då.

Trötter skrev:
bara inte styrningen blir som i desert combat..., där är det rätt så jobbigt att styra, minsta typ roder utslag och du sitter i backen..

Styrningen i DC är ju den absolut bästa. Jämför man t.ex. BF:Vietnam och DC så känns ju Vietnam otroligt orealistiskt i jämförelse, man kan ju t.ex. bara släppa alla kontroller så börjar helin hovra av sig själv. DC kräver lite inlärning innan man behärskar det och man måste vara mer på alerten men man kan flyga betydligt mer avancerat också.

Coola Ola skrev:
Styrningen i DC är ju den absolut bästa. Jämför man t.ex. BF:Vietnam och DC så känns ju Vietnam otroligt orealistiskt i jämförelse, man kan ju t.ex. bara släppa alla kontroller så börjar helin hovra av sig själv. DC kräver lite inlärning innan man behärskar det och man måste vara mer på alerten men man kan flyga betydligt mer avancerat också.
Trauma Studios (skapare av DC) är uppköpta/anställda av Dice för att delta i BF2-utvecklingen, så det kommer nog bli finemang!

Trötter, Spiken - Säg efter mig: V-I-E-T-N-A-M! :) ;)

Coola Ola skrev:

Jag kan inte annat än hålla med. Det är lite 'skillz' att sno flaggor hovrandes i Apachen. Inte omöjligt men det tar ju lite tid att lära sig. =)

Coola Ola skrev:

Håller med! DC har perfekta kontroller. Var svårt i början med joystick till helikoptrarna men med övning blir det p-e-r-f-e-k-t...
Hoppas verkligen denna styrning kommer med i BF2 och ingen jeffla BFV-skit...

BF2 verkar ju kul. Man kanske ska ladd... eh... köpa det snart då

MikkE skrev:
BF2 verkar ju kul. Man kanske ska ladd... eh... köpa det snart då

Klart du skall köpa det i Juni när det kommer. Det är bara en jäkla massa strul om du tänker köra ett onlinespel, "icke-köpt" då...dessutom är det ju svenskar som utvecklar det. Stötta Sverige! :tummenupp

Bild på tangentbordet???

Sen är det självklart att man köper ett sånt här lir tycker jag :tummenupp
Mindre krångel och dessutom så kan man få support när nå jävla virushejohåtrojan snor o blockar ens cd key, jo har hänt på bf1942, har fakta o backa upp det med om någon nu inte skulle tro mig...

Coola Ola skrev:

precis

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...