Battlefield 2

Gallianoman

DÖD åt alla hojtjyvar!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nada
Har precis köpt mig Battlefield 2 för att kunna krossa polarna på ett lagligt sätt... och på distans... Men jag "får inte start" på spelet... Det kommer inte heller upp någon flådig dialogruta som förklarar varför det inte behagar starta...

Jag får upp den första dialogen när jag sätter i skivan, väljer att spela BF2 och det kommer upp ytterligare en ruta... med en stor tvåa på... Sedan blinkar skärmen till och sedan händer inget mer...

Är orolig för att det ska vara mitt grafikkort som ställer till det... att det är för gammalt... men då borde den väl säga ifrån det? Eller?!

Vågar inte uttala mig om just ditt problem men enligt egen erfarenhet så har spel vägrat starta för mig just p.g.a antagligen för kasst grafikkort. När jag bytte till ett bättre funkade det iaf. Inget meddelande angående detta kom inte upp för mig...

Vad jag minns så är det kört i BF2 med Geforce 4 eller sämre. Minst ett ATI 9700 Pro bör man ha för detta spel på låga inställningar. Kraven står nog på boxen.

Vad har du för saker i burken?

Har för mig att det bara blinkade till när jag försökte lira lite på vår tv. Då var det tydligen upplösningen som var fel, kanske är något liknande?

då är det inte lönt att jag testar 2142 på mitt GF MX4200 alltså ;) fast ska jag testa i skolan med integrerat tycker ni :va

-Rosen- skrev:
2568879 då är det inte lönt att jag testar 2142 på mitt GF MX4200 alltså ;) fast ska jag testa i skolan med integrerat tycker ni :va
Nä, det är nog inte lönt ;)

Loy skrev:
2568889 Nä, det är nog inte lönt ;)
hehe, äh datorn ska ändå hem över lovet så man kan ju alltid testa ;) fast fan vet om jag ens har utrymme tilldet :gnissla vi har två partitioner på 17gb vardera :gnissla

-Rosen- skrev:
2568904 hehe, äh datorn ska ändå hem över lovet så man kan ju alltid testa ;) fast fan vet om jag ens har utrymme tilldet :gnissla vi har två partitioner på 17gb vardera :gnissla
Hur mycket skit har du i den då :skrämd

Iofs har jag fyllt ca 70 gb i skolan, fråga mig inte hur :gnissla

Loy skrev:
2568908 Hur mycket skit har du i den då :skrämd

Iofs har jag fyllt ca 70 gb i skolan, fråga mig inte hur :gnissla
meh några spel lite film och en massa musik, resten av mina leet projekts tar inte så mycket plats ;)

funderade på att installera the first decade men kom på att jag inte har utrymme kvar även om jag slår ihop det som är kvar på båda partitionerna :skrämd

-Rosen- skrev:
2568925 meh några spel lite film och en massa musik, resten av mina leet projekts tar inte så mycket plats ;)

funderade på att installera the first decade men kom på att jag inte har utrymme kvar även om jag slår ihop det som är kvar på båda partitionerna :skrämd
Haha, tänk om vi la ner lika mycket tid på vettiga saker som på annat skit :gnissla

Loy skrev:
2568928 Haha, tänk om vi la ner lika mycket tid på vettiga saker som på annat skit :gnissla
haha helt ärligt så jobbar vi 50% på lektionerna då det är så jäkla simpelt (de lektionerna som jag ahr)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg