Batteri...?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
vad tror ni Shido Lithium batterierna som säljes på xlmoto känner att det är dags för ett nytt på min gsxr 1000 K3 eller ska man satsa på ett yusa standard?

Har du idag Lithium batteri med Lithiumladdare och är nöjd så är det väl bara skaffa ett Shido Lithium .
Har du idag ett blybatteri och underhållsladdare till blybatteriet så räcker det med att skaffa ett Yuasa.

Men köper du ett Shido Lithium så blir det ju också en "Lithiumladdare" som ska inhandlas.
Och kanske sätta in brandvarnare också om du inte redan har det.
Och pulversläckare i taket i garaget. Det har fastighetsägaren satt in i våran mopedkällare, automatiska pulversläckare i taket.

Jag läser: detta batteri har upp till 3 ggr så lång livslängd jämfört med original .
Upp till 3 ggr är ett smart uttryck låter bra. Men lovar ingenting, vår vision som politiker brukar säga.
Men vill vi inte ha MINST 3 ggr så lång livslängd jämfört med original ?
Mitt batteri (original) i GSX1300R är från 2007....13 år gammalt och startar fortfarande hojen.

Fråga till xlmoto
Vad är det för mått på batteriet samt ah?
XLMOTO
A: Hej, Du måste måste veta vilken beteckning på batteriet du behöver eftersom de som finns i listan har olika specifikationer. Mvh XLmoto
:D
Tala om mått, vikt, Ah på batterierna som säljs, inget som XL-moto gör generellt. :va
https://www.allabolag.se/5567631592/pierce-ab
 
Last edited:

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Fråga till xlmoto
Vad är det för mått på batteriet samt ah?
XLMOTO
A: Hej, Du måste måste veta vilken beteckning på batteriet du behöver eftersom de som finns i listan har olika specifikationer. Mvh XLmoto

Tala om mått, vikt, Ah på batterierna som säljs, inget som XL-moto gör generellt.
https://www.allabolag.se/5567631592/pierce-ab

Känner igen det där då jag skulle ha bromsslangar till KLR:en och frågade om längden då det skiljer mellan A och C modellen och Xl moto bara angett KLR650, fick nåt liknande svar av dom att kolla i tabellen vilken slang som passade till min hoj.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Känner igen det där då jag skulle ha bromsslangar till KLR:en och frågade om längden då det skiljer mellan A och C modellen och Xl moto bara angett KLR650, fick nåt liknande svar av dom att kolla i tabellen vilken slang som passade till min hoj.

Pierce / xlmoto osv har inte tid lämna några upplysningar om vad de säljer.
Jag har inte tid handla hos Pierce. Vi är lika.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top