Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JaDeM skrev:tja låt säga jag har 10 Ampers batteri på min hoj nu kvittar det om jag köper ett 11 9 eller ja 12 AMperes batteri o sätter i?
Murra skrev:Jo det skall inte spelar ngn roll bara det får plats, förresten så menar du väll Amperetimmar. Fördelen är ju att den kan lagra lite mera kräm...
//Mvh
Clipside skrev:Spelar absolut ingen roll, så länge det passar...
Mats757 skrev:Ett större batteri ger inte bara mer Ah, det ger oftast högre startström också.
Stor skillnad om man får det där lilla extra snurren på startmotorn.![]()
JaDeM skrev:tja låt säga jag har 10 Ampers batteri på min hoj nu kvittar det om jag köper ett 11 9 eller ja 12 AMperes batteri o sätter i?
CBR1000RR skrev:Om du vill tjäna (slippa lägga ut) en slant så har jag kört med biltemas mc batterier i två av mina hojar...
och det har funkat perfekt.
ps. ja det kanske är så att de inte håller samma kvalite men.
för det priset är det helt ok att byte batteri lite oftare.
// TAB
Ninjaboy skrev:Det måste väl vara minst 8 Ah original på en CBR antar jag, förmodligen 10 eller 12 så att 6 är klent säger sig ju självt. Min KTM 450EXC hade också ett pluttigt batteri original, kommer inte ihåg specen, men det behövde vara toppladdat för att orka dra igång hojen men det var guld värt när man kört fast och var helslut.![]()
Ninjaboy skrev:Det måste väl vara minst 8 Ah original på en CBR antar jag, förmodligen 10 eller 12 så att 6 är klent säger sig ju självt. Min KTM 450EXC hade också ett pluttigt batteri original, kommer inte ihåg specen, men det behövde vara toppladdat för att orka dra igång hojen men det var guld värt när man kört fast och var helslut.![]()
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |