battelfield 2

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
har problem med BF2. har precis installerat det o när jag kör igång det så blinkar skärmen till o säger " inte opimalt läge" "opimalt läge är 1280*1024 60Hz"

har den inställningen redan så jag fattar inte varför den klagar?

Cyanid skrev:
har problem med BF2. har precis installerat det o när jag kör igång det så blinkar skärmen till o säger " inte opimalt läge" "opimalt läge är 1280*1024 60Hz"

har den inställningen redan så jag fattar inte varför den klagar?

Sänk inställingarna då!.. Och när du får det att fungera ska du spela på denna servern.... SWEFOR´s IP: 80.244.95.4:16567

Det är där jag spelar, Jag heter Sgt.Abbe[SWEP] Säg hej om du ser mig.. :tummenupp

Mögel skrev:
Sänk inställingarna då!.. Och när du får det att fungera ska du spela på denna servern.... SWEFOR´s IP: 80.244.95.4:16567

Det är där jag spelar, Jag heter Sgt.Abbe[SWEP] Säg hej om du ser mig.. :tummenupp

allså får inte igång det ens står så när jag har kört igång spelet.. är bara en svart bakgrund o sen så står det jag skrev innan.. är ett meddelande ifrån skärmen också tror jag . inte ifrån win.

Cyanid skrev:
allså får inte igång det ens står så när jag har kört igång spelet.. är bara en svart bakgrund o sen så står det jag skrev innan.. är ett meddelande ifrån skärmen också tror jag . inte ifrån win.

Hmmm :va okej... Och det finns väl ingen safe mode heller??

Det kanske är så att din data inte klarar av spelat.... :confused:

Man får antaga att du har en "platt" skärm va?
I så fall kan detta kanske hjälpa:

Editera genvägen till BF2, typ: "C:\Games (x86)\Battlefield 2\BF2.exe" +szx 1280 +szy 1024 +menu 1 +fullscreen 1
Pissigt grafik och ljudstöd beror enbart på att Electronic Arts är idioter som tyvärr ansvarar för det bästa spelet någonsin...

Gothmog skrev:
Man får antaga att du har en "platt" skärm va?
I så fall kan detta kanske hjälpa:

Editera genvägen till BF2, typ: "C:\Games (x86)\Battlefield 2\BF2.exe" +szx 1280 +szy 1024 +menu 1 +fullscreen 1
Pissigt grafik och ljudstöd beror enbart på att Electronic Arts är idioter som tyvärr ansvarar för det bästa spelet någonsin...

japp han är platt :tungan

ska kolla ifall det gör ngn skillnad..

EDIT: fan det funkade inte det heller .. nu kör han iallafall auto justering men han vägrar starta spelet.. tuggar bara på en svart skärm.
har inget "gammalt" grafikkort heller så fattar inte vad det är.. :huvet

jo jag vet.. battlefield spelen är det bästa jag har spelat. så vill få BF 2 o funka.. älskar vietnam när man sitter i choppern o lyssnar på musik :banana

Last edited:
Hmm.. jag vette fan. Är ingen överdängare på sånt där.
Nu behöver man ju oftast inte någon speciell drivrutin för skärmen men kolla upp det på tillverkarens hemsida i alla fall.

Refreshraten, kan det vara något med den i alla fall?
Se till att ha samma i Windows & BF2?

Annars rekommenderar jag dig bara att tala om ditt problem på diverse BF2 och dator-forum. Man hittar oftast svaret om man letar och frågar på det stora vida nätet...

Last edited:
Last edited:
Santo skrev:
Grymt, där ska jag börja spela. Mitt namn e DonSanto. :tummenupp

Då ses vi där..... :yoparty

Victor skrev:
Jag spelar nästan enbart på Lekstugan. 130.237.234.157:16567:
Lite info om den här: http://bf2tracker.com/webspec/index.php?addr=130.237.234.157:16567:29900
Här är jag, hälsa lite snällt om ni ser mig. http://bf2s.com/player/61302946/

Lekstugan va ju ett seriöst namn.... :rolleyes:

Jag får väl prova deras server då, Och se om det är nått att ha... :)

Mögel skrev:
Lekstugan va ju ett seriöst namn.... :rolleyes:

Jämför våra nuffror om du tror att vi bara är plantor som spelar där :7peta
Nu finns det iofs rookies på alla servrar men där upplever jag att folk har en trevlig ton.

Mögel skrev:

den servernska jag genast testa aldrig varit inne på den faktiskt... (Swe)ikn1982 :tummenupp

Alla är välkommna till våran server, ATF (ATF Arena 64 - atf-clan.net)
Bra regler & bra spelare som vet vad spelet går ut på! :tummenupp
Ip - 85.236.101.54
Port - 16567

// [ATF] Gunder

Hur spelar man med crackad version på crackade servrar????

Jag behöver en idiotsäker guide från efter jag startat spelet tills jag är ansluten. Är en TOTAL noob på BF2 men det verkar überfett.

Mr K skrev:
Hur spelar man med crackad version på crackade servrar????

Jag behöver en idiotsäker guide från efter jag startat spelet tills jag är ansluten. Är en TOTAL noob på BF2 men det verkar überfett.
installera spelet. gå till affären, köp ett ex, ta cdnyckeln, släng skivan å spela.. funkar varje gång .. å ä helt idiotsäkert :D

heimdal skrev:
installera spelet. gå till affären, köp ett ex, ta cdnyckeln, släng skivan å spela.. funkar varje gång .. å ä helt idiotsäkert :D
muhahahahahahahahahahahahaha ... men allvar .... går det eller inte?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg